Kiedis Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 5. K-PAX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Nummer 7 skulle kunna vara Mississippi Burning. Nej, jag chansar på det. 7. Mississippi Burning Mitt första bidrag i tråden kan det här bli om det är rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 (redigerad) Jag vill också säga att någon har fel. http://pici.se/pictures/hVxkePMre.jpg 1. Sophie Scholl: Die letzten Tage (Tweak) 2. Billy Elliott (Kebab) 3. Burn After Reading (Marquis) 4. In Bruges (Tweak) 5. K-PAX (Kiedis) 6. 7. Mississippi Burning (GTApimpfoolife) 8. Redigerad 10 februari, 2009 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 3. Burn after reading Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 8 - The African Queen Humphrey & Katharine! Vi får hoppas för paddans skull att någon gissar fel på sista filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 6. JCVD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Inte ett fel! http://pici.se/pictures/hVxkePMre.jpg 1. Sophie Scholl: Die letzten Tage (Tweak) 2. Billy Elliott (Kebab) 3. Burn After Reading (Marquis) 4. In Bruges (Tweak) 5. K-PAX (Kiedis) 6. JCVD (KalleR) 7. Mississippi Burning (GTApimpfoolife) 8. The African Queen (Misterwhoopee) Hatt till Tweak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Oj! Förlåt. Jag skippar denna gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Oj! Förlåt. Jag skippar denna gången. Oh, no you don't. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Oj! Förlåt. Jag skippar denna gången. Satan. Tvåtimmarsregeln.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Satan. Tvåtimmarsregeln.... Jag fattar mig inte på den regeln, förklara snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Jag fattar mig inte på den regeln, förklara snälla? Står i startinlägget - men för att klargöra: Vill man inte ha hatten måste man vänta 2 timmar innan man gissar; detta för att göra det lättare för de som verkligen vill ha hatten att få den och för att undvika konstant fria hattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 (redigerad) Satan. Tvåtimmarsregeln.... Aha, jag frågade runt och fick höra att det var lugnt att lämna hatten fri, men om ingen lagt upp ett kollage förrän i eftermiddag fixar jag det. Ursäkta. Redigerad 12 februari, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Aha, jag frågade runt och fick höra att det var lugnt att lämna hatten fri, men om ingen lagt upp ett kollage förrän i eftermiddag fixar jag det. Ursäkta. För all del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 (redigerad) Står i startinlägget - men för att klargöra: Vill man inte ha hatten måste man vänta 2 timmar innan man gissar; detta för att göra det lättare för de som verkligen vill ha hatten att få den och för att undvika konstant fria hattar. Ursäkta, men den delen förstår jag inte. 2 timmar innan man gissar? Tweak hade flest rätt = Hatt. Vad finns att gissa på? Redigerad 12 februari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Ursäkta, men den delen förstår jag inte. 2 timmar innan man gissar? Tweak hade flest rätt = Hatt. Vad finns att gissa på? Innan man gissar vilka bilder det är, Dummkopf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Innan man gissar vilka bilder det är, Dummkopf. Jahaa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 http://img14.imageshack.us/img14/3212/film2qx9.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 1. Hundtricket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 4. He Was a Quiet Man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts