RavenE Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Haha, det där måste ha varit något slags rekord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 (redigerad) Sug Redigerad 6 februari, 2009 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Tror inte Plaisir kommer göra någonting så den som vill ha hatten, ta den! ---------------- | | | | | | | | --| |-- Han måste göra någonting (enligt nya regler) så den är icke fri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Han måste göra någonting (enligt nya regler) så den är icke fri. Får man inte släppa lös hatten längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Han måste göra någonting (enligt nya regler) så den är icke fri. Nya regler? Gäller inte längre "OBS! Om man inte vill ha hatten måste man vänta 2 timmar (efter hattinnehavarens inlägg) innan man gissar. Om man gissar INOM 2 timmar och FÅR hatten MEN inte postar en ny bild inom 24 timmar bestraffas man med en varning."? (att Plaisir inte vill utgår jag från då han inte hade tid att rita en bild förrän på lördag i gårdagens EPYC-frossa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Nya regler? Gäller inte längre "OBS! Om man inte vill ha hatten måste man vänta 2 timmar (efter hattinnehavarens inlägg) innan man gissar. Om man gissar INOM 2 timmar och FÅR hatten MEN inte postar en ny bild inom 24 timmar bestraffas man med en varning."? (att Plaisir inte vill utgår jag från då han inte hade tid att rita en bild förrän på lördag i gårdagens EPYC-frossa) Jo det var dom reglerna som jag syftade på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Vaknade nyss och ska göra allt för att hitta en halvtimme ikväll för att få upp ett nytt kollage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 (redigerad) http://pici.se/thumbs/t_vreZkutVE.gif 1. Day after tomorrow (RavenE) 2. Allt Flyter (Kebab) 3. 4. Patrik 1.5 (Master_812) 5. Cable Guy (RavenE) 6. Kejsarens nya stil (xstreem) GOGOGO! Redigerad 6 februari, 2009 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 2. Allt flyter 6. Mulan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 2. Allt flyter 6. Mulan? 2. rätt 6. fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 (redigerad) 1. Day after tomorrow? 6. Vild gissning: The cable guy? Redigerad 6 februari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 (redigerad) 6. Kejsar'nz Nya STIL Redigerad 6 februari, 2009 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 (redigerad) 6. Kejsar'nz Nya STIL Hmmm... Ska jag tillåta det svaret.. Räven hade rätt. förutom när han gissa på 6:an... Vilken miss? Redigerad 6 februari, 2009 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 (redigerad) Hmmm... Ska jag tillåta det svaret.. Räven hade rätt. Checka edit. Edit: oops.. Redigerad 6 februari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Hmmm... Ska jag tillåta det svaret.. Räven hade rätt. förutom när han gissa på 6:an... Vilken miss? Men "Kejsarens nya stil" då, din jävla besserwisser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 (redigerad) 4. Patrik 1.5 Redigerad 6 februari, 2009 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Men vafaaan.. jag menade ju 5, inte 6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Checka edit. Edit: oops.. Done Men "Kejsarens nya stil" då, din jävla besserwisser! 4. Patrik 1.5 Rätt Men vafaaan.. jag menade ju 5, inte 6. Jag ger dig väl rätt för den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Jag ger dig väl rätt för den då Yäy. Men gaah.. känner igen 3:an så väl. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Yäy. Men gaah.. känner igen 3:an så väl. >.< huhu.. Den och nr. 1 var de jag trodde ni skulle ha svårast för. Tänkte att 1:an kunde likna en del andra filmer också. Vi får se när någon känner igen 3:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts