KalleR Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Rätt! 1: Sweeny Todd (Plaisir) 2: Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back (Hew) 3: Bullit (AngryAxel) 4: A Requiem For A Dream (Marky) 5: Yes Man (RavenE) 6: Oh Brother Where Are Thou (Plaisir) 7: The Curious Case of Benjamin Button (Hew) 8: Transsiberian (AngryAxel) 9: Old School (KalleR) Först till kvarn mellan Plaisir, Hew, och Axel! Coolt, första gången jag sett alla filmer som är med tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 (redigerad) 1. The Day After Tomorrow (The Dude) 2. The aviator (Felshoe) 3. Herbie: Fully Loaded (Spajdermän) 4. Reign over me (Ace) 5. Blades of Glory (Spajdermän) 6. Anchorman (Felshoe) 7. Frost/Nixon (Marquis) 8. 9. (se nästa sida) Redigerad 28 januari, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 (redigerad) Snyggt kollage men fett svårt! Gissar på att 1:an är The Day After Tomorrow Trea ser lite ut som Tom Cruise, fyrans garv måste ju vara Samuel L Jackson, men har inte sett filmerna. Tycker killen på femmans ögon och färgerna liknar Jude i Across The Universe så jag gissar på det. Redigerad 27 januari, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 (redigerad) Sexan måste ju vara Anchorman. Tvåan är The Aviator, right? Redigerad 27 januari, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 (redigerad) 6:an kan mycket väl vara Tom Burgundy (Anchorman: the Legend of Tom Burgundy). 9:an känner jag igen till den så milda grad (tror jag iaf), men orden vill inte infinna sig.. Editz: nähädu, någon var wrongsko var för snabb. Redigerad 27 januari, 2009 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 1 är Day after tomorrow, 2 är nog Ghost Ship Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Snyggt kollage men fett svårt! Gissar på att 1:an är The Day After Tomorrow Trea ser lite ut som Tom Cruise, fyrans garv måste ju vara Samuel L Jackson, men har inte sett filmerna. Tycker killen på femmans ögon och färgerna liknar Jude i Across The Universe så jag gissar på det. Tack! Får komma med ledtrådar lite då och då - ville inte avslöja för mycket, så jag lämnade ögonen ute på många. De flesta är ändå storfilmer, så kolla lite extra på dem och tänk till så blir det nog lättare! Sexan måste ju vara Anchorman. Tvåan är The Aviator, right? Yesbox, två av två! 6:an kan mycket väl vara Tom Burgundy (Anchorman: the Legend of Tom Burgundy). 9:an känner jag igen till den så milda grad (tror jag iaf), men orden vill inte infinna sig.. Editz: nähädu, någon var wrongsko var för snabb. Ah, beklagar. Be quick or be dead! 1 är Day after tomorrow, 2 är nog Ghost ShipEttan rätt, tvåan fel! Dock drog Dude snabbare än dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 (redigerad) Att jag missade det! 3:an är Herbie: Fully Loaded. Och 5:an är Blades of Glory Redigerad 27 januari, 2009 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 (redigerad) Kan 5 vara Hairspray? Kan 7 vara Evil Dead? Redigerad 27 januari, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Kan nummer 7 kanske vara Greven av Monte Cristo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 (redigerad) Att jag missade det! 3:an är Herbie: Fully Loaded. Och 5:an är Blades of Glory Nice, bra gjort! Kan 5 vara Hairspray? Kan 7 vara Evil Dead? Inget rätt, tyvärr ): Sjuan har nog många sett. Den är mörk, källardörrar är viktiga, och behandlar kausalitet. Känt skådespelarsyskonpar. edit: Sjuan är inte GaMC heller! Redigerad 27 januari, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 7 är kanske Cellar Doors? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 7 är kanske Cellar Doors? Nope. Men det blir varmare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 4. Reign Over Me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 4. Reign Over Me. Stämmer bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Först FRA och IPRED sedan detta. Vart är världen på väg...? Det som slår mig är, kommer inte detta påverka tidvattnet? [youtube-old]bZIgda01k6o[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Först FRA och IPRED sedan detta. Vart är världen på väg...? Det som slår mig är, kommer inte detta påverka tidvattnet? Kom igen, det är bara en lek... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Kom igen, det är bara en lek... Varför postar han det där i Filmleken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 (redigerad) Varför postar han det där i Filmleken? För att jag är korkad. Postade fel. Ursäkta. Edit: Jag måste ha kollat på och trott att det var humortråden. Redigerad 28 januari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 7. Mannen med den elaksinnade blicken till vänster är bror i den riktiga världen till kvinnan i bilden till höger. 8. I den bedårande scenen ger filmens bokens protagonist 'flours' (ordlek på blommor/mjöl) till kvinnan kan uppvaktar. 9. Ny film, oscarsnominerad i år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts