Plaisir Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 6. Oh brother where art thou (ursäkta stavingen men jag kan verkligen inte få den titeln till att verka normal i mitt huvud så därför kan jag inte stava skiten ) 1. Sweeney todd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 9. Old School? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) 9. Old School kalleR =( Redigerad 25 januari, 2009 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 1: Sweeny Todd (Plaisir) 2: 3: 4: 5: Yes Man (RavenE) 6: Oh Brother Where Are Thou (Plaisir) 7: 8: 9: Old School (KalleR) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 2. Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back 7. The Curious Case of Benjamin Button (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Naaaiizzz 1: Sweeny Todd (Plaisir) 2: Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back (Hew) 3: 4: 5: Yes Man (RavenE) 6: Oh Brother Where Are Thou (Plaisir) 7:The Curious Case of Benjamin Button (Hew) 8: 9: Old School (KalleR) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) Vild gissning: 3. Johnny English? Redigerad 25 januari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Vild gissning: 3. Johnny English? Beeeeeeeep, fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 7. The Curious Case of Benjamin Button (?) Fan det va det första som kom upp när jag såg bilden men så kom jag inte på om det va två svarta med i den så jag vågade inte chansa.. Först nu inser jag ju att det är med ett antal av dom. TYPISKT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Fan det va det första som kom upp när jag såg bilden men så kom jag inte på om det va två svarta med i den så jag vågade inte chansa.. Först nu inser jag ju att det är med ett antal av dom. TYPISKT! Kände igen den gamla damen längst fram Sen såg jag ju att det var ju Queenie längst till vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Kände igen den gamla damen längst fram Sen såg jag ju att det var ju Queenie längst till vänster. Ja queenie såg jag också direkt. O då tänkte jag att hon har ju faktiskt varit med i fler filmer än den så där förlorade jag ett rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 3: Personen på bilden var 60-talets coolaste filmstjärna 4: Bilden blev lite fuckad och utsträckt, men är iaf en mörkhyad snubbe som står utanför en korvkiosk och hustlar eller väntar på sin vita vän, minns inte exakt. 8: Utspelar sig längst en järnväg i kalla länder. Crime | Drama | Mystery | Thriller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 8. Transsiberian Rådiggar TVn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 8. Transsiberian Rådiggar TVn Stämmer! Tack! 1: Sweeny Todd (Plaisir) 2: Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back (Hew) 3: Filmen innehåller en exceptionell biljakt 4: En knarkfilm 5: Yes Man (RavenE) 6: Oh Brother Where Are Thou (Plaisir) 7:The Curious Case of Benjamin Button (Hew) 8: Transsiberian (Angry Axel) 9: Old School (KalleR) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 (redigerad) 3: Filmen innehåller en exceptionell biljakt ...i vilken fem navkapslar lossnar från samma bil! Bullit! Redigerad 26 januari, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 (redigerad) ...i vilken fem navkapslar lossnar från samma bil! Bullit! Smutt. 1: Sweeny Todd (Plaisir) 2: Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back (Hew) 3: Bullit (AngryAxel) 4: En knarkfilm 5: Yes Man (RavenE) 6: Oh Brother Where Are Thou (Plaisir) 7: The Curious Case of Benjamin Button (Hew) 8: Transsiberian (AngryAxel) 9: Old School (KalleR) Det står helt jämnt mellan Plaisir, Hew, och Axel! Ta den sista och hatten är din. Redigerad 26 januari, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Smutt. 1: Sweeny Todd (Plaisir) 2: Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back (Hew) 3: Bullit (AngryAxel) 4: En knarkfilm 5: Yes Man (RavenE) 6: Oh Brother Where Are Thou (Plaisir) 7: The Curious Case of Benjamin Button (Hew) 8: Transsiberian (AngryAxel) 9: Old School (KalleR) Det står helt jämnt mellan Plaisir, Hew, och Axel! Ta den sista och hatten är din. Men åh. 4:an är omöjlig för mig. Har till och med testat att googla runt som en galning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Men åh. 4:an är omöjlig för mig. Har till och med testat att googla runt som en galning. Synd Jag lägger upp orginalbilden eftersom min editering sabbade lite, körde content aware scale i ps för att den skulle kunna dras ut så långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Är inte fyran Requiem for a Dream, så säg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Är inte fyran Requiem for a Dream, så säg? Rätt! 1: Sweeny Todd (Plaisir) 2: Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back (Hew) 3: Bullit (AngryAxel) 4: A Requiem For A Dream (Marky) 5: Yes Man (RavenE) 6: Oh Brother Where Are Thou (Plaisir) 7: The Curious Case of Benjamin Button (Hew) 8: Transsiberian (AngryAxel) 9: Old School (KalleR) Först till kvarn mellan Plaisir, Hew, och Axel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts