Ace Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 2. Twelve Monkeys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 (redigerad) Dude har fel och Ace har rätt. http://pici.se/thumbs/t_AunOFYWCa.gif 1. 2. 12 Monkeys (Ace) 3. 4. 5. 6. 7. Eternal Sunshine of the Spotless Mind (The Dude) 8. Redigerad 21 januari, 2009 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 4: Lust, Caution? 6: Million Dollar Baby Jag plockar dem ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 4: Lust, Caution? 6: Million Dollar Baby Jag plockar dem ju Rätt på sexan 1. 2. 12 Monkeys (Ace) 3. 4. 5. 6. Million Dollar Baby (The Dude) 7. Eternal Sunshine of the Spotless Mind (The Dude) 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Jag kollar på alldeles för lite film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 (redigerad) Femman ser ut som Alla presidentens män. Vildgissar på ettan; Blood Diamond? Redigerad 21 januari, 2009 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Femman ser ut som Alla presidentens män. Vildgissar på ettan; Blood Diamond? Fel på båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 4. En Geishas Memoarer 1. Hotel Rwanda 5. Zodiac Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 4. En Geishas Memoarer 1. Hotel Rwanda 5. Zodiac Plingplingpling! Duden får ta och ligga i lite nu om han ska ha hatten nästa runda 1. Hotel Rwanda (AngryAxel) 2. 12 Monkeys (Ace) 3. 4. En Geishas Memoarer (AngryAxel) 5. Zodiac (AngryAxel) 6. Million Dollar Baby (The Dude) 7. Eternal Sunshine of the Spotless Mind (The Dude) 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Men var det Hotel Rwanda? Tänkte ju chansa på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Ettan var en vild gissning, men jag tänkte "Förtvivlade tutsier.. Hm, kan det vara Hotel Rwanda?". Geishafilmen likaså - de andra gissningarna jag hade på lager var 'Hero' och 'Crouching Tiger...', men magkänsla sade att det var geishafilmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Å fux, jag kan omöjligt ta de där två. Jag som har ett så fint kollage förberett. Men ledtrådar iaf, så vi får en ny omgång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Ledtrådar då. 3. Kvinnan på bilden jobbar på ett café på en flygplats... eller gör hon verkligen det? 8. Japanskinfluerad skräckfilm om en ensamstående mor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Ledtrådar då. 3. Kvinnan på bilden jobbar på ett café på en flygplats... eller gör hon verkligen det? 8. Japanskinfluerad skräckfilm om en ensamstående mor. 8. Åh, Dark Water va? 3. Damn vad bekant hon plötsligt blev! Men än mindre går jag bet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 So... Ingen som har kläm på trean? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 (redigerad) So... Ingen som har kläm på trean? Nein, hew, hints, nao. Redigerad 22 januari, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 (redigerad) Gah, haft strömavbrott här i Hallunda ett par timmar Nåväl, självklart är det Dark Water på 8an. Nästa ledtråd på 3an: Huvudrollsinnehavaren bantade ner sig ordentlig för rollen till denna film för att bara några månader senare biffa upp sig riktigt rejält för nästa projekt. 1. Hotel Rwanda (AngryAxel) 2. 12 Monkeys (Ace) 3. 4. En Geishas Memoarer (AngryAxel) 5. Zodiac (AngryAxel) 6. Million Dollar Baby (The Dude) 7. Eternal Sunshine of the Spotless Mind (The Dude) 8. Dark Water (AngryAxel) Edit: Denna omgång är ju redan vunnen av AngryAxel så eftersom att det inte blev några gissningar efter senaste ledtråden (som jag tycker var väldigt generös) så får ni här ännu en generösare. Huvudpersonen spelar hjälten i en av 2008 års mest omtalade filmer som dessutom är uppföljare till projektet då han "biffade upp sig". Redigerad 22 januari, 2009 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Bringing a swift end to this palookie. Trean är The Machinist. Annars äter jag min hatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Bringing a swift end to this palookie. Trean är The Machinist. Annars äter jag min hatt. Hatten får du behålla, självklart är det The Machinist 1. Hotel Rwanda (AngryAxel) 2. 12 Monkeys (Ace) 3. The Machinist (Pico) 4. En Geishas Memoarer (AngryAxel) 5. Zodiac (AngryAxel) 6. Million Dollar Baby (The Dude) 7. Eternal Sunshine of the Spotless Mind (The Dude) 8. Dark Water (AngryAxel) Axels tur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 (redigerad) Nattomgång börjar kl 24:00! Tema - old people. ? 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. edit: Äsch, sista posten på sidan. Om någon vill får de gärna skriva ett blaha-inlägg så att det blir en fräsch start på nästa. Jag är redo!(Tack!) Redigerad 22 januari, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts