AngryAxel Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 (redigerad) Axel har hatten! Ka-blammo! 1. TRON (Plaisir) 2. Atonement (Hew) 3. Guds Stad (Hew) 4. 5. The Illusionist (Hew) 6. Rushmore (Umberto) 7. Romeo + Juliet (Plaisir) 8. The Prestige (Hew) 9. The Last King of Scotland (Vice.) Redigerad 21 januari, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 (redigerad) 1. TRON (finns det en som heter TRON 2 så är det den) 5. Pride and Prejudice? 7. Beach Redigerad 21 januari, 2009 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 1. TRON Rätt, de andra var tyvärr fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 (redigerad) Rätt, de andra var tyvärr fel! 7. Romeo och Julia (hade två alternativ och antog att man va tvungen o skriva ett först ) Det här lär ju dock säkert också vara fel. Hatar att jag känner igen 5 så himla mycket. Edit i den här posten också! 5. En prinsessas dagbok Redigerad 21 januari, 2009 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 (redigerad) Nio: Last King of scottland! Rätt! Redigerad 21 januari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 (redigerad) 2. Atonement 3. Guds Stad 8. The Prestige Redigerad 21 januari, 2009 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 (redigerad) 7. Romeo och Julia (hade två alternativ och antog att man va tvungen o skriva ett först ) Det här lär ju dock säkert också vara fel. Hatar att jag känner igen 5 så himla mycket. Edit i den här posten också! 5. En prinsessas dagbok tLKoS! 2. Atonement 3. Guds Stad 8. The Prestige Redigerad 21 januari, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Cloos 4. Läkemedelsdramathriller från 2005, utspelar sig i Kenya. 5. Kom i samma våg som 'The Prestige', men ofantligt mycket sämre! 6. Har typ samma namn som en välkänd klippa i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 5. The Illusionist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 6. Rushmore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Rätt som smör! 4. Baserad på en bok av John Le Carré. Googlevänliga ord är ThreeBees, Rachel Weisz, Justin Quayle, "Love. At any cost.", Pellegrin. Den fick också en oscar för bästa kvinnliga biroll 2006. *Sträcker över hatten till Hew, men precis utom räckhåll* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 (redigerad) 4. The Constant Gardener Usch, du höll på att förvirra mig, var ju 2005 som den Weisz fick Oscar för bästa kvinnliga biroll. 2006 var det Jennifer Hudson för prestationen i Dreamgirls Redigerad 21 januari, 2009 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 The Constant Gardener. På nästa vill jag ta fler, utan ledtrådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 The Constant Gardener. På nästa vill jag ta fler, utan ledtrådar. Tyvärr, men jag hade tänkt att vinna nästa? När är estimate time of arrival Hew? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 4. The Constant Gardener Usch, du höll på att förvirra mig, var ju 2005 som den Weisz fick Oscar för bästa kvinnliga biroll. 2006 var det Jennifer Hudson för prestationen i Dreamgirls Hey, jag gick efter det här - antar att de skriver årtalet som galan hölls, inte årtalet filmerna i galan släpptes. Men helt rätt! The Constant Gardener. På nästa vill jag ta fler, utan ledtrådar. Rätt, men några sekunder försent :< Hew got it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Tyvärr, men jag hade tänkt att vinna nästa? När är estimate time of arrival Hew? Om cirka en timme hoppas jag ha den redo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 (redigerad) http://pici.se/thumbs/t_AunOFYWCa.gif 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Eternal Sunshine of the Spotless Mind (The Dude) 8. Redigerad 21 januari, 2009 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 7: Eternal Sunshine of a spotless mind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 7: Eternal Sunshine of a spotless mind Helt rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 1: City Of God? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts