The Dude Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 6. How to Lose Friends and Alienate People Oh yes! 1: Across The Universe (AngryAxel) 2: 3: 4: 5 6: How to Lose Friends and Alienate People (Umberto) 7: Dr Strangelove (AngryAxel) 8: Two Days In Paris (AngryAxel) 9: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 9. Babel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 9. Babel? Jaaaaa 1: Across The Universe (AngryAxel) 2: 3: 4: 5 6: How to Lose Friends and Alienate People (Umberto) 7: Dr Strangelove (AngryAxel) 8: Two Days In Paris (AngryAxel) 9: Babel (Kvaddish) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Hurra! Filmleken är tillbaka! Nummero 4 måste väl ändå vara Woodstock - dokumentären? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Hurra! Filmleken är tillbaka! Nummero 4 måste väl ändå vara Woodstock - dokumentären? Ja man tycker ju det. ' 1: Across The Universe (AngryAxel) 2: 3: 4: Woodstock (Misterwhoopee) 5 6: How to Lose Friends and Alienate People (Umberto) 7: Dr Strangelove (AngryAxel) 8: Two Days In Paris (AngryAxel) 9: Babel (Kvaddish) Här kommer lite ledtrådar: 2: Utspelar sig i Spanien. En av huvudpersonerna (mannen på bilden) spelade i en oscarsbelönt film från 2007 en man med extremt ful frisyr. 3: Sci-Fi från slutet av 90-talet, riktigt bra rulle. 5: Äsch, där behöver ni ingen ledtråd, ni bör känna igen den kvinnliga skådespelerskan i förgrunden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Jaaaaa Jävligt bra rulle. Tvåan är väl Mar adentro då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Jävligt bra rulle. Tvåan är väl Mar adentro då? Nope, vilken skådespelare tror du att det är det rör sig om menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Nope, vilken skådespelare tror du att det är det rör sig om menar du? Javier Bardem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Javier Bardem? Jajamen, det stämmer. Så gissningen var ju inte helt fel, men likväl fel =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Nu använder jag vad kvaddad har kommit fram till och imdb:ar fram en gissning. 2: Vicky Cristina Barcelona Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 (redigerad) Nu använder jag vad kvaddad har kommit fram till och imdb:ar fram en gissning. 2: Vicky Cristina Barcelona Rätt! StackarsPadda. 1: Across The Universe (AngryAxel) 2: Vicky Cristina Barcelona (spajdermän) 3: 4: Woodstock (Misterwhoopee) 5 6: How to Lose Friends and Alienate People (Umberto) 7: Dr Strangelove (AngryAxel) 8: Two Days In Paris (AngryAxel) 9: Babel (Kvaddish) Vill ha ny runda så editerar in fler ledtrådar. Trean har många likheter med The Matrix och en viss koppling till actionserien 24. Femman är en collagefilm av hög kvallite. Redigerad 20 januari, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Rätt! StackarsPadda. Ja, faktiskt. Du kan ge den till honom och ge mig en till ledtråd på 3:an istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Ja, faktiskt. Du kan ge den till honom och ge mig en till ledtråd på 3:an istället Näe, rätt ska vara rätt. Har editerat in ledtrådar. Men befarar att Axel blir vinnaren - PREPARE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Nu du! 3. Dark City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Näe, rätt ska vara rätt. Har editerat in ledtrådar. Men befarar att Axel blir vinnaren - PREPARE! Agh, har suttit sedan igår och klurat på vem hon kan vara nu - sådana ansikten minns man! Men det står helt still, jag kan inte ens komma på någon film hon varit med i. Oh well, jag har en bild klar till nästa omgång iallafall. Och menar du collagefilm eller collegefilm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 (redigerad) Agh, har suttit sedan igår och klurat på vem hon kan vara nu - sådana ansikten minns man! Men det står helt still, jag kan inte ens komma på någon film hon varit med i. Oh well, jag har en bild klar till nästa omgång iallafall. Och menar du collagefilm eller collegefilm? Collegefilm, skriver alltid fel på det Snoop Dogg nämner hennes namn i en låt på nya skivan Ego Trippin', han nämner även två skådespelerskor till med samma förnamn. Redigerad 21 januari, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 (redigerad) Collegefilm, skriver alltid fel på det Ah - tyvärr har de aldrig varit mitt forté. edit: Äsch - 5: American Pie 2? Redigerad 21 januari, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 (redigerad) Ah - tyvärr har de aldrig varit mitt forté. edit: Äsch - 5: American Pie 2? Fel fel fel, det är en äldre collegefilm, och seriös till skillnad från american pie, eurotrip mfl. Notera min extremt bra ledtråd som editerades in också Jag ska dra till skolan nu så får klura på det. Redigerad 21 januari, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Gissar på Rules of Attraction på femman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Gissar på Rules of Attraction på femman. Oh yes. 1: Across The Universe (AngryAxel) 2: Vicky Cristina Barcelona (spajdermän) 3: Dark City (spajdermän) 4: Woodstock (Misterwhoopee) 5: Rules Of Attraction (Hew) 6: How to Lose Friends and Alienate People (Umberto) 7: Dr Strangelove (AngryAxel) 8: Two Days In Paris (AngryAxel) 9: Babel (Kvaddish) Axel har hatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts