Maimstream Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 (redigerad) Kom igen nu! Det är bara tre kvar! Ni får ledtrådar. 2. Den handlar om en föräldralös pojke som aldrig blivit adopterad som bestämmer sig för att resa ut i världen och hamnar på ett ställe där en dryck tillverkas och man måste följa lite regler. 3. John Travolta dansar. 5. Första filmen är älskad av alla och kom ut 1997. Andra filmen möttes utav hård kritik och blev skitstämplad när den kom ut år 2004. Detta är tredje filmen som kom ut i år och den är enligt några den sämsta i denna trilogin. http://img382.imageshack.us/img382/9610/grejdv4.png 1. Secret Window (AngryAxel) 2. Ciderhusreglern (Kebab) 3. Saturday Night Fever (Misterwhoopee) 4. Team America (Tweak) 5. Starship Troopers 3 (Misterwhoopee) 6. Son of Rambow (Vice.) 7. Little Nicky (AngryAxel) Redigerad 15 augusti, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 3: Saturday Night Fever Tänkte gissa på det tidigare, men såg inte riktigt om det var mr. Wolta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 3: Saturday Night Fever Tänkte gissa på det tidigare, men såg inte riktigt om det var mr. Wolta. Grattis till ett poäng. Nu är det bara två kvar! Det är skitlätt att veta vilka det är när man vet dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 5. Transformers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 5. Transformers?Fel! 2. Dryck, byggnad, lagar. 5. Människans kamp emot storkryp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 5. Människans kamp emot storkryp. Starship Troopers 3!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Starship Troopers 3!!! Rätt! Du får en poäng till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Ciderhusreglerna såklart. Sjukt bra film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Ciderhusreglerna såklart. Sjukt bra film!Såååååå rätt! Hatten går till Misterwhoopee eller AngryAxel. Ni får samsa om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 (redigerad) Eftersom Axel är outta-sight så tar jag tillfället i akt... Faktiskt min första "egentliga" seger då jag tidigare fått hatten på walkover Även om det var en oavgjord omgång då. Medelsvår btw tror jag, några lättare, några för mer inbitna filmtittare. Men "ni har ju hela natten på er". I Vinterviken (Kiedis) II Get Carter! (AngryAxel) III Night of the Living Dead (Broder) IV Singin' in the Rain (Kiedis) V The Departed (Kiedis) VI Närkontakt av tredje graden (Broder) VII Vertigo (Pico) VIII Metropolis (Broder) IX Kocken (Kiedis) X Blowup! (AngryAxel) Redigerad 17 augusti, 2008 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Eftersom Axel är outta-sight så tar jag tillfället i akt... Faktiskt min första "egentliga" seger då jag tidigare fått hatten på walkover Även om det var en oavgjord omgång då. Medelsvår btw tror jag, några lättare, några för mer inbitna filmtittare. Men "ni har ju hela natten på er". I II III IV V VI VII VIII IX X 1: Vinterviken 4: Singin' in the rain 5: The Departed 9: Kocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 (redigerad) I Vinterviken IV Singing in the rain IX Kocken :unsure: Redigerad 15 augusti, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 1: Vinterviken 4: Singin' in the rain 5: The Departed 9: Kocken En trevlig fyra-rätters. :unsure: Ibland hänger det på sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Broder Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 (redigerad) . Redigerad 3 januari, 2010 av Broder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 I'll take Get Carter on #4, Alex! Har dock inte sett den, men ptja... Det är ju Michael Caine liksom. Sevärd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 (redigerad) Kör en ren gissning då 6:an ser ut att innehålla aliens. 6: Arkiv X - Filmen Redigerad 16 augusti, 2008 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 3. Night of the living dead Du har ett poäng, broder! I'll take Get Carter on #4, Alex! Har dock inte sett den, men ptja... Det är ju Michael Caine liksom. Sevärd? Du menar nr 2? Iaf, det är rätt. Och ja, man borde ha sett den en gång. Inget mästerverk kanske, men hårdkokt, hämnd och "klassiskt gangster" är de största ingredienserna. Kör en ren gissning då 6:an ser ut att innehålla aliens. 6: Arkiv X - Filmen Nepp, det här är från en film som är betydligt äldre än Arkiv X. Men visst är det aliens, snälla i denna film. Ledtråd på 8: En klassisk stumfilm, gjord av en tysk. Ledtråd på 10: Handlar om en fotograf i 1960-talets "swingin' London". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Du menar nr 2? Iaf, det är rätt. Och ja, man borde ha sett den en gång. Inget mästerverk kanske, men hårdkokt, hämnd och "klassiskt gangster" är de största ingredienserna. Ah, såklart, två menade jag. Fotograf... Sextiotalet... London... Blowup på tian! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Ah, såklart, två menade jag. Fotograf... Sextiotalet... London... Blowup på tian! Du tar hem ett poäng till! Ledtråd på 7: En känd fager skådespelerska (på sin tid iaf ) hoppar i plurret i en känd scen av en känd skräckfilmsregissör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Broder Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 (redigerad) . Redigerad 3 januari, 2010 av Broder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts