AngryAxel Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 (redigerad) 1. Trainspotting (Ace) 2. Shaun of the Dead (Maimstream) 3. Life of Brian (Maimstream) 4. 5. DIE HARD!!! (Pico) 6. 7. The Big Lebowski (The Dude) 8. Beetlejuice (Vice.) 9. Ali G in da House (Maimstream) Redigerad 15 augusti, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 The Big fucking Lebowski på sjuan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 The Big fucking Lebowski på sjuan! Ooh, jag anar en koppling! Där du fått ditt namn ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 (redigerad) 2. Shawn of the dead? 3. Life of Brian 9. Ali G in Da house (The movie) Edit. Fin felstavning på Shaun märkte jag nu när du hade uppdaterat listan. Redigerad 14 augusti, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 1 = Trainspotting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Ooh, jag anar en koppling! Där du fått ditt namn ifrån? Orly Bytte namn från EvilOL till The Dude back in the days när jag blev ett stort Big Lebowski-fan. Personlighetsförändring kom på köpet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 5. Die Hard "I WANT BLOOD!!" "YOU WILL HAVE IT!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Hihihi jag KAN en den här gången!!! 8:an = Beetle Juice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Cloos. 4. Brittisk-amerikansk film. Mannen på bilden fick en oscar för bästa manliga biroll när filmen kom för ~20 år sedan. 6. "N: I used to go to ---. B: See? D: All right for your Nana, for girls. No, not for lads, B. Lads do football... or boxing... or wrestling. Not friggin' ---. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 4. A fish named Wanda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 (redigerad) 6. Billy Elliot Redigerad 15 augusti, 2008 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 4. A fish named Wanda? 6. Billy Elliot Rätt och rätt! Pusslet avklarat, och enligt mina kalkumalationer vinner Maimstream med tre rätt svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 (redigerad) Tack! Tack! Senast tretton:nollnoll kommer kollaget upp http://img382.imageshack.us/img382/9610/grejdv4.png 1. Secret Window (AngryAxel) 2. 3. 4. Team America (Tweak) 5. 6. Son of Rambow (Vice.) 7. Little Nicky (AngryAxel) Redigerad 15 augusti, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 4. Team America? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 4. Team America?Rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 1. Secret Window 7. Little Nicky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 1. Secret Window 7. Little NickyMen självfallet är det så. Poäng till dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Hohoho, vilken dag! Jag kan en till! Nummero 6 är Son of Rambow! (har inte sett den än, men skall i helgen!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Hohoho, vilken dag! Jag kan en till! Nummero 6 är Son of Rambow! (har inte sett den än, men skall i helgen!) Och där får du en poäng! Jättesöt film och jag älskar den. Man blir liksom tårögd fram emot slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Och där får du en poäng! Jättesöt film och jag älskar den. Man blir liksom tårögd fram emot slutet. Härligt, måste se den. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts