AngryAxel Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 (redigerad) 1. Wayne's World (Broder) 2. Sky Captain and the World of Tomorrow (Misterwhoopee) 3. Love, Actually (Martin-123) 4. A Life Less Ordinary (Martin-123) 5. Heaven (Kebab) 6. The Cable Guy (_EmiL_) 7. The Bridge on the River Kwai (Eudoros) 8. All About My Mother (Kebab) 9. Alfie (Pico) Redigerad 11 augusti, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 (redigerad) 6:an The cable Guy 2:an The Aviator Redigerad 11 augusti, 2008 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 2: Sky Captain and the World of Tomorrow ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 (redigerad) 6:an The cable Guy 2: Sky Captain and the World of Tomorrow ? Rätt och rätt! Redigerad 11 augusti, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Lite ledtrådar kanske är till sin rätt. 1. I VHS-utgåvan översatts en signifikant replik i filmen till "Ingen trappa!?", vilket var ganska klumpigt gjort, tycker jag. Detta har sin grund i att man i vissa brittiska gitarraffärer på det tidiga sjuttiotalet kunde se skyltar med den repliken. 3. Det var den mest uthyrda filmen i Storbritannien under 2004. 4. Regissören hoppade av "Alien: Resurrection" för att jobba med denna film istället. 5. Äsch, här borde ni kunna googla fram skådespelarna. Pröva "Bald Cate Blanchett" eller så. 7. Handlar om en bro... Över en flod... 8. Spansk film av en känd regissör som castar Penélope Cruz i typ alla filmer han gör. I denna spelar hon en nunna. 9. Lily Allen har gjort en låt med samma namn som denna film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 7. The Bridge on the River Kwai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 9. Alfie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 (redigerad) 5. Heaven *edit* 8. All About My Mother. Redigerad 11 augusti, 2008 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Google säger: 3. Kill Bill 2 5. Heaven 8. All About Mother Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Broder Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 (redigerad) . Redigerad 3 januari, 2010 av Broder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 7. The Bridge on the River Kwai Jadå! 9. Alfie *Swish* 5. Heaven *edit* 8. All About My Mother. Rätt på Heaven, men Kebab knep AAMM med en minut. Google säger: 3. Kill Bill 2 5. Heaven 8. All About Mother Trean fel (använde filmens IMDB-trivia-sida som källa, kan tänka mig att siffran diffar rätt mycket), femman rätt. Åttan så nära det kan bli, jag godkänner det Ettan är Wayne's World. Klart det är! [youtube-old]DZpF8jYLrPo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Broder Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 (redigerad) . Redigerad 3 januari, 2010 av Broder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 4: A Life Less Ordinary? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 (redigerad) Härlig film! Indeed, känns dock som år och dar sedan jag såg den! 4: A Life Less Ordinary? Klart det är; riktigt mysig film, blev helt klart positivt överraskad när jag slökollade på TV och fastnade framför den för några månader sedan. Ewan MacGregor och Cameron Diaz Redigerad 11 augusti, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Ny ledtråd på trean? Eftersom jag har har hittat flera filmer med den förra ledtråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Oh, okej - Inte så bra ledtråd, med andra ord. Snubben på bildens karaktär är brittisk, och han får riktigt mycket ragg med sin accent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 (redigerad) Love Actually! Jag vet att det är rätt! Okej om jag tar hatten? Eftersom Axel gick offline! Redigerad 11 augusti, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Love Actually! Jag vet att det är rätt! Okej om jag tar hatten? Eftersom Axel gick offline! Du har rätt, och det är väl mellan dig och Kebaben med två rätt vardera! Go for it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 (redigerad) Sådär, borde vara ganska enkel! http://img386.imageshack.us/img386/5835/filmercopygc8.th.jpg Redigerad 11 augusti, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Sådär, borde vara ganska enkel! http://img386.imageshack.us/img386/5835/filmercopygc8.th.jpg Jag känner igen vissa skådespelare men jag har inte sett en enda av de där filmerna. Det ser ut som om du har plockat samtliga från imdb:s lista över amerikanska komedier med halvtaskigt betyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts