iweX Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 (redigerad) 2. Dazed and Confused Borde det väll vara? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...p;#entry1022534 (a) Redigerad 3 augusti, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 2. Dazed and Confused Borde det väll vara? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...p;#entry1022534 (a) Indeed it should. MyStiC och BigBear tog lika många, först till quarn. 1: 3:10 to Yuma (Stellhell) 2: Dazed and Confused (iweX) 3: Friday After Next (BigBear) 4: The Straight Story (_EmiL_) 5: Batman: The Dark Knight (Tweak) 6: Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles (MyStiC) 7: Swordfish (MyStiC) 8: Pootie Tang (BigBear) 9: Top Gun (Master_812) 10: In Bruges (KalleR) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Indeed it should. MyStiC och BigBear tog lika många, först till quarn. 1: 3:10 to Yuma (Stellhell) 2: Dazed and Confused (iweX) 3: Friday After Next (BigBear) 4: The Straight Story (_EmiL_) 5: Batman: The Dark Knight (Tweak) 6: Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles (MyStiC) 7: Swordfish (MyStiC) 8: Pootie Tang (BigBear) 9: Top Gun (Master_812) 10: In Bruges (KalleR) BigBear kan ta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 (redigerad) Oj, tack, ska fixa ihop en bild så fort som möjligt Here we go! + mirror 1. Gladiator (Pico) 2. Terminator II: Judgement Day (Pico) 3. Blue Streak (AngryAxel) 4. Gökboet (The Dude) 5. Trainspotting (The Dude) 6. Evil Dead (Misterwhoopee) 7. Lawrence of Arabia (AngryAxel) Oh shit, visste att jag gjorde det lite lätt, men fan, inte såhär lätt Redigerad 4 augusti, 2008 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 (redigerad) 5: Trainspotting 4: Gökboet Redigerad 4 augusti, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 1. Gladiator 2. Terminator II: Judgement Day Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 1. Gladiator? 2. Terminator 2? 3. Blue Streak 7. Lawrence of Arabia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 (redigerad) Spännande, den som tar sexan vinner. Extremt svårt utan att ha sett den dock. Redigerad 4 augusti, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 6: Evil Dead Nu måste jag väl ändå ha rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 (redigerad) Duktigt Pico AngryAxel The Dude Säger som Duden först till quarn. Redigerad 4 augusti, 2008 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 (redigerad) Duktigt Pico AngryAxel The Dude Säger som Duden Jag tar den gärna igen. Snickrar ihop ett tema-kollage nu. Fast ifall Pico eller Axel redan har något förberett så kör det. EDIT: Nej jag ändrar mig förresten, nån av er få ta hatten! Redigerad 4 augusti, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 EDIT: Nej jag ändrar mig förresten, nån av er få ta hatten! OBS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Om ingen har något emot det kan jag lägga upp ett collage. Har ett färdigt och jag hade iaf ett rätt i senaste. ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Om ingen har något emot det kan jag lägga upp ett collage. Har ett färdigt och jag hade iaf ett rätt i senaste. ?? Det är lugnt för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Kör hårt Whoopee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 (redigerad) Tackar så mycket mina herrar! Roligt att få lägga upp sitt första collage! ... voila! Och kom ihåg att jag vill ha hela titeln på 10! I: II: III: IV: Tillbaka till framtiden (GTA3_freak) V: VI: VII: Full Metal Jacket (GTA3_freak) VIII: Goldfinger (GTA3_freak) IX: Sunes sommar (Tweak) X: Redigerad 4 augusti, 2008 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Nio är Sunes Sommar. Hade jag haft orken hade jag kollat upp Bondfilmen men nah.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 (redigerad) 4: Tillbaka till framtiden 7: Full Metal Jacket 8: James Bond: Goldfinger? Redigerad 4 augusti, 2008 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Nio är Sunes Sommar. Hade jag haft orken hade jag kollat upp Bondfilmen men nah.. 4: Tillbaka till framtiden 7: Full Metal Jacket 8: James Bond: Goldfinger? Very good jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 (redigerad) 10: Göta Kanal 2: Kanalkampen? Göta kanal eller Vem drog ur proppen? ? Edit: Nu blev jag ju osäker. Redigerad 4 augusti, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts