kicken Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Och jag ger den till Kicken för jag orkar inte. Och jag gör att hatten blir fri, men endast till någon som inte har haft hatten förut. Ni har tre timmar på er, annars får jag väl ta en lätt över natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 (redigerad) Jag tar den! så PAX! Vänta 20 min bara! Här är den! Det märks om den är för svår eller för lätt. http://static.pici.se/pictures/IzarRLAhG.jpg En annan mirror om Pici är nere. Redigerad 28 juli, 2008 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 1. The Core 2. Smala Sussie 3. 28 Weeks later 4. Ping-pong kingen? 5. Unbreakable 6. 7. Ser ut som Jason Statham, så jag säger... Transporter? 8. 9. YOURE THE MAN NOW DOG! Jag menar... Damn, vad heter den egentligen? Finding Forrester. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 8. Mr Beans Holiday? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 7. The Bank Job Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 8. Rat Race? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 5. Hostage (Gisslan). 10. Inside man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 (redigerad) Var nog för lätt det där. 1. The Core (AngryAxel) 2. Smala Sussie (AngryAxel) 3. 4. 5. Hostage (n00dles) 6. 28 Weeks later (AngryAxel) 7. The Bank Job (Hew) 8. Rat Race (eXotic) 9. Finding Forrester (AngryAxel) 10. Inside Man (n00dles) Redigerad 28 juli, 2008 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 3. Flood Ledtråd på fyran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 4. Balls of fury. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 1. The Core (AngryAxel) 2. Smala Sussie (AngryAxel) 3. Flood (AngryAxel) 4. Balls of Fury (Maimstream) 5. Hostage (n00dles) 6. 28 Weeks later (AngryAxel) 7. The Bank Job (Hew) 8. Rat Race (eXotic) 9. Finding Forrester (AngryAxel) 10. Inside Man (n00dles) Den var visst lite för lätt, men iaf hattäcklet går till ArgaAxel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Awesome! Jag lägger upp en bild kl. 12, så får vi se om det finns någon tävlingssugen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 (redigerad) Das BILD 1. Monty Python and the Holy Grail (Tweak) 2. 3. Cykeltjuven (Pico) 4. 5. The Life Aquatic with Steve Zissou (Pico) 6. Jaws (KvaddadPadda) 7. The Mummy (Eudoros) 8. Forrest Gump (Tweak) 9. Shawshank Redemption (Tweak) Redigerad 29 juli, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 (redigerad) 8. Forrest Gump 9. Shawshank Redemption Redigerad 29 juli, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Gissar vilt att 6:an är Jaws. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 (redigerad) 7. The Mummy (Mumien) Redigerad 29 juli, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Jag har inte ens sett filmen, men jag känner igen tjejen på bilden sjukt mycket och det känns som det är något med Monty Python. Är ettan Monty Python and the Holy Grail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 8. Forrest Gump 9. Shawshank Redemption Gissar vilt att 6:an är Jaws. 7. The Mummy (Mumien) Jag har inte ens sett filmen, men jag känner igen tjejen på bilden sjukt mycket och det känns som det är något med Monty Python. Är ettan Monty Python and the Holy Grail? Och oj, vad du missat! Sjukt himla bra. Ses bäst med goda vänner. 2. I filmtiteln finns ett djur med två färger, typ. 3. Italiensk klassiker 4. Detta är en remake på en äldre film från sextiotalet 5. En snubbe i filmen spelar akustiska versioner av David Bowie-låtar på portugisiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 (redigerad) 3. Cykeltjuven? (Om du, Axel, sett den; är den bra? Sevärd?) 5. The Life Aquatic With Steve Zissou Redigerad 29 juli, 2008 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 (redigerad) 3. Cykeltjuven? (Om du, Axel, sett den; är den bra? Sevärd?) 5. The Life Aquatic With Steve Zissou Oh yes. Nu har jag slut på Wes Anderson-filmer edit: 'Aye, jag har sett den, under en bildlektion i nian. Dessvärre var stämningen i klassrummet inte så hög när vi fick veta att vi skulle få se en italiensk svartvit film från 1962, så det var lätt att ens uppmärksamhet fångades av annat. Men jag minns att jag tyckte att den var bättre än jag trodde att den skulle vara. Cloos 2. I filmen talar de romani, serbiska och bulgariska. 4. Så här ser omslaget till den gamla filmen ut. Så här ser omslaget till den nya filmen ut. Redigerad 29 juli, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts