Maimstream Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 (redigerad) För övrigt har jag inte sett Storyteling, men det får jag ta och göra nu när du praisat den! Selma Blair är galet vacker.Du, min vän, kommer att gilla första scenen! Det gjorde jag, iallafall... Redigerad 25 juli, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Fixaridillar ihop en bild. Nu är ju jag skitdålig på filmnamn, men ska försöka få ihop en kluring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Jag tror att Dude kommer plocka en hel del här. Men du kunde ju ringt och sagt att du hade lagt upp ett tävlingskollage Fast näe, hade inte så god koll på dina filmer. Men Mordos däremot, där kommer jag ta hem full pott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 http://img410.imageshack.us/img410/7724/ul...destiny1mw9.png 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. Blev lite väl lätta, då jag inte kom på några bra. Men någon lär det nog bli lite klur på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 (redigerad) 8. Det sjunde inseglet! Min första gissning i den här tråden. Redigerad 25 juli, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 8. Det sjunde inseglet! Min första gissning i den här tråden. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Det Sjunde Inseglet 9. Förstod den skulle vara snabbast. Och grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 7. Harold and Kumar Go To White Castle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 (redigerad) 4. Death note. 7. Harold and Kumar escape from Guantanamo bay. HA! HEW! SUG KUK! Bilden är ifrån scenen när dom blir skrämda av rednecksyskonens incestson. Eller okej då... inte sug kuk... men jag tycker att jag var bättre än dig nu. Stavade fel. Fan vad störd jag är. Det är inte alls Death note. Det är en annan. Vad fan heter den? Eller jo, det är det. DEATH NOTE! 9. Chansar jag på är ifrån Drunken master. Redigerad 25 juli, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 4. Death note. 7. Harold and Kumar escape from Guantanamo bay. HA! HEW! SUG KUK! Bilden är ifrån scenen när dom blir skrämda av rednecksyskonens incestson. Eller okej då... inte sug kuk... men jag tycker att jag var bättre än dig nu. Stavade fel. Nej fan, var det det? Tänkte gissa på den först, men kom inte ihåg scenen och tyckte ju att jag borde det eftersom att jag såg filmen för nån vecka sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pyttipwna Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 (redigerad) 1. King Kong (1933) 2. Zorro? Redigerad 25 juli, 2008 av pyttipwna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 1. King Kong (pyttipwna) 2. 3. 4. Death Note (Maimstream) 5. 6. 7. Harold and Kumar - Escape from Guantanamo Bay (Maimstream) 8. Det Sjunde Inseglet (eXotic) 9. Drunken Master (Maimstream) Ledtrådar kommer imorgonbitti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Helt utan belägg får nummer två mig att tänka på Greven från Monte Cristo? Tjejen på bild 6 ser ut som Evangeline Lilly men jag hittade ingenting på imdb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 (redigerad) Helt utan belägg får nummer två mig att tänka på Greven från Monte Cristo? Tjejen på bild 6 ser ut som Evangeline Lilly men jag hittade ingenting på imdb. Något åt det hållet, men fel. Dags för ledtrådar. 2. Den här filmen har en av filmvärldens kändaste citat, som har använts åter igen av många olika källor så som Tim Burton's Corpse Bride och The Simpsons. 3. Anses vara en av de kändare anime filmerna för västvärlden, handlar om tredje världskriget. 5. En av Ewa Frölings tidigare filmer hon medverkar i. 6. KARL Urban medverkar i den här filmen som en huvudrolls innehavare. Redigerad 26 juli, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Dags för ledtrådar. 3. Vem fan kollar på anime? 6. "Kurt Urban" finns varken med på IMDb eller FilmTipset. Säker på att du fått namnet rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 3. Vem fan kollar på anime? 6. "Kurt Urban" finns varken med på IMDb eller FilmTipset. Säker på att du fått namnet rätt? 3. Jag tog med den, just för att du sade att du skulle ta alla. 6. Editerat, fick hans namn fel. Tänkte mer på att jag och min bror brukar skämta om hans namn. Men bra påpekelse! Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pyttipwna Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 3. Akira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 2. Gone With The Wind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 3. Akira? Nej - men det är rätt nära. Den är ungefär mest känd efter Akira, Ninja Scroll och Spirited Away. Den har även gått på sexan ett flertal gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Mordos du dödade tävlingen, säg svaren nu så det blir lite action. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 (redigerad) 1. King Kong (pyttipwna) 2. Gone with the Wind 3. Appleseed 4. Death Note (Maimstream) 5. G- Som I Gemenskap 6. The Chronicles of Riddick 7. Harold and Kumar - Escape from Guantanamo Bay (Maimstream) 8. Det Sjunde Inseglet (eXotic) 9. Drunken Master (Maimstream) EDIT: Maimstream faktiskt, ju. Eller, jag vet inte nu. Vi säger Maimstream, om inte, är hatten fri. Liksom. Redigerad 28 juli, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts