Maimstream Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 (redigerad) Jag är säkert helt ute och cyklar men det var länge sedan som jag såg den filmen och en vild gissning är ju bättre än ingenting. 8: Hero? Fint med ny sida. BILD 1. 2. Liftarens Guide till Galaxen (Maimstream) 3. I'm Not There (The Dude) 4. V for Vendetta (The Dude) 5. 6. The Nightmare Before Christmas (Maimstream) 7. White Men Can't Jump (Maimstream) 8. 9. Redigerad 25 juli, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 5. = Notting Hill... right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 (redigerad) BILD 1. The Constant Gardener (Corleone) 2. Liftarens Guide till Galaxen (Maimstream) 3. I'm Not There (The Dude) 4. V for Vendetta (The Dude) 5. Notting Hill (Corleone) 6. The Nightmare Before Christmas (Maimstream) 7. White Men Can't Jump (Maimstream) 8. Hero (Maimstream) 9. One Flew Over the Cuckoo's Nest (Corleone) Jag är säkert helt ute och cyklar men det var länge sedan som jag såg den filmen och en vild gissning är ju bättre än ingenting. 8: Hero? Fint med ny sida. Hero är det indeed! Sjukt vacker och bra film. 5. = Notting Hill... right? 'Aye Ledtrådar! 1. Handlar om korrumperade läkemedelsföretag i Afrika. 9. Filmen har en fågel i titeln. Klassiker. Redigerad 25 juli, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 9 = Gökboet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 9 = Gökboet. Oh yeah. Film nummer ett släpptes 2005. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Kan filmen heta Constant Gardener månntro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Kan filmen heta Constant Gardener månntro? Det kan den. Ruggigt bra, med Ralph Fiennes och Rachel Weisz. Hatten går till Maimstream, om han nu så vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 (redigerad) Jag klipper och klistrar. Eh... runt 19.30 kanske? HÄÄÄÄR! BEFFOBILD IMAGESHACKIMAGE Redigerad 25 juli, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Jag klipper och klistrar. Eh... runt 19.30 kanske? HÄÄÄÄR! BEFFOBILD IMAGESHACKIMAGEJag gör såhär så att folk ser att jag editerade in skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 7. Over the Hedge 8. Phone Booth 9. Children of Men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 7. Over the Hedge 8. Phone Booth 9. Children of MenVar det dom enda du kunde? Fy skäms! 1. 2. 3. 4. Children of men (Mordos) 5. Phone bootch (Mordos) 6. 7. Over the hedge (Mordos) Jag tror att Dude kommer plocka en hel del här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 (redigerad) 1. BASEketball Skulle ju tagit de som Mordos tog om jag inte skulle varit för sen Redigerad 25 juli, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 (redigerad) 1. BASEketball Skulle ju tagit de som Mordos tog om jag inte skulle varit för sen \0/ det är en jäkla bra film. 1. BASEketball (kicken) 2. 3. 4. Children of men (Mordos) 5. Phone bootch (Mordos) 6. 7. Over the hedge (Mordos) Redigerad 25 juli, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 3. Orgazmo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 3. Orgazmo!Jag trodde allt att du skulle kunna lite flera. 1. BASEketball (kicken) 2. 3. Orgazmo! (AngryAxel) 4. Children of men (Mordos) 5. Phone bootch (Mordos) 6. 7. Over the hedge (Mordos) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Jag trodde allt att du skulle kunna lite flera. 1. BASEketball (kicken) 2. 3. Orgazmo! (AngryAxel) 4. Children of men (Mordos) 5. Phone bootch (Mordos) 6. 7. Over the hedge (Mordos) Om det är till någon tröst, så kunde jag de redan nämnda också. Men jag känner såklart igen Selma Blair, och hela bilden+omgivningen känns väldigt bekant. Men det funkar bara inte just nu. Andra bilden på svarta gatusnubben är även den bekant, men kan inte sätta fingret på den. Om det är den jag tror - dödar de en butiksinnehavare i början av filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 (redigerad) Om det är till någon tröst, så kunde jag de redan nämnda också. Men jag känner såklart igen Selma Blair, och hela bilden+omgivningen känns väldigt bekant. Men det funkar bara inte just nu. Andra bilden på svarta gatusnubben är även den bekant, men kan inte sätta fingret på den. Om det är den jag tror - dödar de en butiksinnehavare i början av filmen?Jag kan ge dig svar på frågan om du gissar på den filmen. Fast du kanske inte vet vad filmen heter... men ja. Det är var som händer i början. Ni får en ledtråd som inte är en spoiler. 2. Utkommen 2001 och är indelad i två olika kapitel som är två olika historier. 6. Detta är en filmi ifrån 90-talet som handlar om ghettolivet med gangsters och så. Redigerad 25 juli, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 (redigerad) Jag kan ge dig svar på frågan om du gissar på den filmen. Grr, kommer inte på namnet! Minns att den har typ "II" i namnet. Ge mig några minuter. Ah, justeja, så var det - gissar på Menace 2 Society. Edit: Alright: Då är den sista Storytelling. Redigerad 25 juli, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 1. BASEketball (kicken) 2. Storytelling (AngryAxel) 3. Orgazmo! (AngryAxel) 4. Children of men (Mordos) 5. Phone bootch (Mordos) 6. Menace II Society (AngryAxel) 7. Over the hedge (Mordos) Hatten går till AngryAxel eller Mordos. Personligen tycker jag Mordos då AngryAxel precis var en gång. Jag gillar att AngryAxel kunde namnet på dom bra filmerna (Storytelling är min favoritfilm, fy fan vad älskvärd, menace II society också). Grattis till er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Jag kan passa på hatten. Tycker också det var sjysst av Dude att lämna över den till någon som inte haft den än, så om Mordos är på, är jag på. För övrigt har jag inte sett Storyteling, men det får jag ta och göra nu när du praisat den! Selma Blair är galet vacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts