Mateu Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Hur långt tid tog det för er att klara spelet? seriöst, ingen kan ha klarat spelet på två dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Hur långt tid tog det för er att klara spelet? seriöst, ingen kan ha klarat spelet på två dagar. for your information så skulle man kunna klara de på under en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 30 timmar playtime och har gjort en hel del efter storyn. Så jo, fullt möjligt att klara det under en dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 hur lång tid ska man klara spelet på för att få liberty city minute? fick det andra gången jag klarade det, men kollade aldrig =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 hur lång tid ska man klara spelet på för att få liberty city minute? fick det andra gången jag klarade det, men kollade aldrig =/ 30 timmar tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 jag klara storyn + massa andra saker såsom träffa vännerna och sånt crap, på mindre än25timmar.. inte istreck då.. men ja, you get the point Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 20 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 hur lång tid ska man klara spelet på för att få liberty city minute? fick det andra gången jag klarade det, men kollade aldrig =/ "liberty city minute" ? va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 "liberty city minute" ? va? rockstars parodi av "New York minute" innebär i spelet att man ska klara spelet inom en viss tid. bara på 360 dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Har inte klarat spelet än, har haft det sedan release Jag är där man ska avrätta Ray . Så jag antar att det är rätt nära slutet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Har inte klarat spelet än, har haft det sedan release Jag är där man ska avrätta Ray . Så jag antar att det är rätt nära slutet? Jo det är ganska nära slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rawkfist Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Hur långt tid tog det för er att klara spelet? seriöst, ingen kan ha klarat spelet på två dagar. klarade storyn på 12 timmar fast det var andra gången jag var4va det ^^ håller på att varva det för fjärde gången just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Amer-163 Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Jag har typ 25 solo timmar, men inräknat med multiplayer så är det 100-tals timmar LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts