GiZmo Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Jag läste reglerna, är det sant? Läste du reglerna så borde du ju veta? §1.4 - Alla som är under 13 år gamla får inte lämna någon indata på forumet. Undantag för de som registrerade sig innan den 1:a februari 2004. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Men du måste vänta tills soldaten går och köper munkar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 men då får han ju smisk när han kommer hem Inge fel på smisk? Grattis! Du kmr bli bannad.. Läste du reglerna? Man lär vara över 13 för att få regga sig. Om vi hade haft regler skulle du inte vara kvar här.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 20 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Men jag har ju varit medlem i snart ett år!? Varför har jag inte blivit bannad tidigare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Men jag har ju varit medlem i snart ett år!? Varför har jag inte blivit bannad tidigare? men ta det lungt? Du blir nog bannad från ett internetforum för att du regga dig när du var 11 år... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 20 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Kommer jag bli bannad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Inge fel på smisk? Beror på personen som får de Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Kommer jag bli bannad? Absolut. Hiva ut med slöddret och bränn det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Kommer jag bli bannad? Inte säkert. Jag har betett mig som en P12:a i vad blir det, typ 4-5 år, och jag har bara blivit bannad en eller två gånger (då pga att jag chattade i det gamla komentarsystemet på GTAsajten ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Kommer jag bli bannad? Nu har jag inte sett ditt födelsedatum än, så om du är snabb på att byta det innan jag ser det så blir det inte ban. Sen skulle det sitta fint om du inte skapar samma trådar här i Allmänt som du har skapat i GTAIV forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts