Gasoline Kiss Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 (redigerad) g. Redigerad 6 juli, 2009 av Gasoline Kiss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Jag ska se filmen ikväll igen! Woho! Hoppas man lägge märke till en massa smaskiga detaljer som man inte märkte första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Sett den två gånger på bio... SJUKT BRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Jag är just hemkommen från bion - äntligen har jag sett den! Mäktig är den, helt klart. Ingen idé att radda upp det jag gillade med den; men en sak jag ogillade var scenerna i slutet. Twoface kändes en aning framstressad - visst var han vital för att avsluta filmen på rätt sätt, men det hela gick bara för fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts