Joe Dirt Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Är det bara för mig eller är beffo totalt nere??? Varje gång jag ser en fil som har lagts upp på beffo och jag klickar på den så blir det "Sidan kan inte visas", Blir det så för er eller är det bara något skumt hos mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Beffo har blivit väldigt konstigt på senare dagar. Sebbe aka SlewME har inte synts eller hörts till på månader nu. Vet inte vart han har tagit vägen. Varken varit online på MSN eller på beffo jättelänge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 (redigerad) Beffo har blivit väldigt konstigt på senare dagar. Sebbe aka SlewME har inte synts eller hörts till på månader nu. Vet inte vart han har tagit vägen. Varken varit online på MSN eller på beffo jättelänge. Han loggar in ett par gånger om dagen på upload i alla fall. Men han verkar ha gått under jord. Edit: Joe_Dirt, antingen är det något konstigt hos dig eller så är du bannad för jag har inga problem med att komma fram på upload. Har heller inga problem med att se bilderna därifrån. Redigerad 19 juli, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 (redigerad) Beffo har fungerat utmärkt för mig. Men jag har inte sett till SlewME. Redigerad 19 juli, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Pratde med SlewME för ett par dagar sedan och han berättade att servern/hårdisken/whatever var sprängfylld av allt uppladdat. En ny server/hårdisk/whatever skulle installeras samma dag. Där av de tekniska problemen den senaste tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Pratde med SlewME för ett par dagar sedan och han berättade att servern/hårdisken/whatever var sprängfylld av allt uppladdat. En ny server/hårdisk/whatever skulle installeras samma dag. Där av de tekniska problemen den senaste tiden. Snackade du med honom på msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts