antepanteboy Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 (redigerad) I AM FUCKING HAPPY! Hello fellas, here is a funvid ive been working with since June something. It all started out like a 24h solo, but i decidet to make it a funvid whit no timelimits when i didnt found any great spots for the 24h. So be prepeared for some old stunts. The music might be old aswell, but i dont care, cause i had fun all along Youtube here Download and streaming here (MQ only) Orkar inte översätta Redigerad 18 juli, 2008 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Worst, intro, ever... , sjukt jobbigt i början med dubbelseendet också... men resten var ju helt okej. Alltid kul att se lite mer udda saker än bara hopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Worst, intro, ever... , sjukt jobbigt i början med dubbelseendet också... men resten var ju helt okej. Alltid kul att se lite mer udda saker än bara hopp. Äh, va inte sån. Tycker introt passade utmärkt till en "skojse"-film Fast effekterna på dom två första stuntsen Resten vart väl godkännt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 (redigerad) Kul film, grymma stunts men jag gillade tyvärr inte editeringen eftersom det var för mycket effekter hela tiden (ur mina ögon sett och dessutom har jag ont i huvudet idag efter att ha sett Thin Lizzy och Alice Cooper live igår kväll..) Men kul film buddy. Du kom jävligt högt på de flesta. Redigerad 19 juli, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts