Nik. Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 (redigerad) just idag när jag skulle dra igång lite YT som vanligt så fick jag inte fram nått ljud, och efter 2-3 sec hängde den sig.. Varför? PL0XHELP:cry: Redigerad 18 juli, 2008 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 just idag när jag skulle dra igång lite YT som vanligt så fick jag inte fram nått ljud, och efter 2-3 sec hängde den sig.. Varför? PL0XHELP:cry: Brukar hända för mig med, har inte lyckats fixa det men det är bara att starta om webläsaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Säkert flashspelaren som spökar, ominstallera och prova igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts