Cyper Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Någon som kan svara på denna fråga? Hur många gäng finns det sammanlagt i GTA IV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 0(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 0(?) Nej, för jag har sett Ryssar, Triads, och Italienska maffian. Har även sett något negergäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gasoline Kiss Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 (redigerad) Nej, för jag har sett Ryssar, Triads, och Italienska maffian. Har även sett något negergäng. Antar att det finns gäng men de utmärker sig inte lika mycket som i tidigare GTA-spel. Jag gick in på en restaurang i de ryska kvarteren och började meja där inna. När jag kom ut kom det en massa ryska snubbar med SMGs och började skjuta mot mig men de hade inga gängmärken utan mer alldagliga fattigmanskläder. Har även fått beväpnade kineser efter mig i Chinatown efter att jag mördat killen i vapenaffären. Redigerad 19 juli, 2008 av Gasoline Kiss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 albanians. triads. rastas. ancelottis. pavanos. bikers. gangstas. de ja kan komma på just nu iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hollow123 Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Älskar när man ser att det är 2 eller fler mörkhyade personer i en HUMMER. Då skjuter jag alltid ett skott på bilen, sen gör dem en sladd och hoppar ut och skjuter på mig som in i helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=346622 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts