P-C Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 (redigerad) Finns ju ett gäng Huntrare här så den förtjänar en egen tråd. För er som missat det så är en ny film om allas vår dr. Thompson är ute! Filmen heter "Gonzo: The Life and Work of Dr. Hunter S. Thompson" och är gjord av Alex Gibney. Den tar oss igenom HSTs tidiga rebelldagar som politisk aktivist till hans senare år som know-it-all vapenfantast. Vi får också höra Johnny Depps välbekanta interpretation av HST när han läser utdrag från artiklar och böcker. Själv är jag riktigt taggad på att se den! (hunter s. thompson-breakfast with hunter -2003 docu..avi) Trailer: [youtube-old]uxJtzzOx534[/youtube-old] Cover: http://pici.se/pictures/eOyxwVriX.png Redigerad 18 juli, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Jag har sett Fear And Loating In Las Vegas xx antal gånger, och älskar den filmen. Så, det här kommer bli nått jag ser. btw P-C, jag har bestämt mig att beställa boken Fear And .... bla. och jag undrar vilken av böckerna jag borde beställa? På bokia finns det massor av olika BOKIA, KOLLA HÄR PLZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 En dokumentär jag verkligen ser fram emot är Gonzo: The Life and Work of Dr. Hunter S. Thompson. Inspelad av Alex Gibney, som tydligen fått en Oscar för någon av sina gamla filmer. Ända sedan jag såg Fear and Loathing in Las Vegas första gången har jag varit fascinerad av HST's liv och gärningar, har höga förhoppningar på den här dokumentären. Den har haft premiär på en filmfestival i januari, vet inte när den kommer till alla vanliga dödliga... Väntar fortfarande... Moffa: Gillar du Fear and Loathing-filmen måste du läsa boken. Sjukt bra, en av de bästa böckerna jag har läst. Överst på sidan du länkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Ge.. Mig.. Nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Finns ju ett gäng Huntrare här så den förtjänar en egen tråd. För er som missat det så är en ny film om allas vår dr. Thompson är ute! Filmen heter "Gonzo: The Life and Work of Dr. Hunter S. Thompson" och är gjord av Alex Gibney. Den tar oss igenom HSTs tidiga rebelldagar som politisk aktivist till hans senare år som know-it-all vapenfantast. Vi får också höra Johnny Depps välbekanta interpretation av HST när han läser utdrag från artiklar och böcker. Själv är jag riktigt taggad på att se den! (hunter s. thompson-breakfast with hunter -2003 docu..avi) Det är ju förvirrande att du nämner två titlar, Gonzo: The Life and Work of Dr. Hunter S. Thompson Hunter S. Thompson - Breakfast with Hunter Vilken är det du pratar om, eller är det samma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Det är ju förvirrande att du nämner två titlar, Gonzo: The Life and Work of Dr. Hunter S. Thompson Hunter S. Thompson - Breakfast with Hunter Vilken är det du pratar om, eller är det samma? Jag re-directades fel. Breakfast with hunter är från 2003. Så.. öh .. fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Finns en DVDSCR (SAPHiRE) ute nu för dem som har missat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Finns en DVDSCR (SAPHiRE) ute nu för dem som har missat. Kvalitén på den? Gonzo.The.Life.and.Work.of.Dr.Hunter.S.Thompson.LIMITED.DOCU.DVDSCR.XviD-SAPHiRE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts