c4rlsson Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Jag undrar om det finns något fusk för att klara av ett mission ? Jag har letat och hittar jag så jag antar att det inte finns. Men jag chansar att fråga här också. Jag har fastnat på uppdraget där du ska lära dig flyga, jag har försökt i över en vecka nu. Ja jag är faktiskt seriös. Jag köpte inte detta spelet för att jag skulle flyga då kunde jag köpt ett vanligt simulator spel istället. Jag kan verkligen inte flyga ett flygplan, eller helikopter som ett annat uppdrag är som jag fastnat på. Därför får jag be om hjälp om det finns ett fusk så jag klarar detta mission. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Jag undrar om det finns något fusk för att klara av ett mission ? Jag har letat och hittar jag så jag antar att det inte finns. Men jag chansar att fråga här också. Jag har fastnat på uppdraget där du ska lära dig flyga, jag har försökt i över en vecka nu. Ja jag är faktiskt seriös. Jag köpte inte detta spelet för att jag skulle flyga då kunde jag köpt ett vanligt simulator spel istället. Jag kan verkligen inte flyga ett flygplan, eller helikopter som ett annat uppdrag är som jag fastnat på. Därför får jag be om hjälp om det finns ett fusk så jag klarar detta mission. Nej! Något sånt fusk finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
c4rlsson Skrivet 18 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 (redigerad) Aha okey. Fan också ;/ Hepp, blir till att försöka hitta en polare som klarar det eller något ; P. EDIT: Det finns ingen guide på hur man flyger då ? Jag klara de två första stegen sen är allt kört när jag ska svänga och hela. Redigerad 18 juli, 2008 av c4rlsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Det finns inget fusk men du skulle ju kunna lägga upp din sparfil på gtasajten så kanske det är någon som orkar göra det åt dig Skulle själv kunna göra det men pga någon extremt krångel så kan jag inte starta gta sa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Jag skulle tipsa TRÄNA!, Det var så dom mesta här kalarade updragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Släng upp sparfilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts