-SA- Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Jag har fastnat i första uppdraget med Elizabeta, det när man ska upp på taket och ta en sniper, skjuta två killar med den, kommer fler, döda dom och rädda någon snubbe, det är där jag har fastnat! Vad ska man göra för att greja det uppdraget, jag hinner aldrig ner för att skydda honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Jag har fastnat i första uppdraget med Elizabeta, det när man ska upp på taket och ta en sniper, skjuta två killar med den, kommer fler, döda dom och rädda någon snubbe, det är där jag har fastnat! Vad ska man göra för att greja det uppdraget, jag hinner aldrig ner för att skydda honom? Du ska aldrig ner. Du ska skjuta alla från taket. Jag kommer ihåg att det stog någonting om att du skulle rädda dom, men inte att du skulle ner. Du ska helt enkelt snipra alla gubbar från taket och döda dom. Sen när du är klar med det, stanna kvar på taket tills dom åker bort. Btw, minska signaturen pl0x. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Du måste se till att snipra den som slåss med Packie (kan ha fel, var väldigt längesen jag spelade uppdraget). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-SA- Skrivet 17 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 (redigerad) Du ska aldrig ner. Du ska skjuta alla från taket. Jag kommer ihåg att det stog någonting om att du skulle rädda dom, men inte att du skulle ner. Du ska helt enkelt snipra alla gubbar från taket och döda dom. Sen när du är klar med det, stanna kvar på taket tills dom åker bort. Btw, minska signaturen pl0x. Jag fixade uppdraget nu, men tack för hjälpen! Kan stängas + raderas. Redigerad 19 juli, 2008 av -SA- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts