Sindacco Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 För en stund sedan blev bilden mörkare, jag har inte rört nåt. Jag ändrade Brightness till 100% det hjälpte lite men det är fortfarande mörkare än vad ska vara, kan man kolla om någon inställning har ändrats eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Sitter sladden i ordentligt? Det brukar bli sådär i skolan bara för att folk aldrig orkar skruva dit sladden på baksidan på skärmen utan bara trycker dit den, vilket leder till att den glider ur lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 16 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Sladden sitter ordentligt. Kan det ha något med grafikkortet att göra? Jag hade precis suttit på BF2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Om det är en laptop kan du kolla om laddaren funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Har din bildskärm dynamisk kontrast. Isånnafall, prova att slå av det. Jag har varit med om att dynamiska kontrasten "hängt sig" och då har det krävts att man slår av skärmen eller stänger av dynamiska kontrasten för att det ska lösa sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGhr Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Har din bildskärm dynamisk kontrast. Isånnafall, prova att slå av det. Jag har varit med om att dynamiska kontrasten "hängt sig" och då har det krävts att man slår av skärmen eller stänger av dynamiska kontrasten för att det ska lösa sig. Jag har till synes samma problem som trådskaparen, men det löser sig inte av att stänga av skärmen. Dynamisk kontrast? Vart hittar jag det? Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Jag har till synes samma problem som trådskaparen, men det löser sig inte av att stänga av skärmen. Dynamisk kontrast? Vart hittar jag det? Tack på förhand. Kolla knapparna som sitter på din monitor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 (redigerad) En av mina polare hade ett liknande problem, men det berodde på att an hade ett magnetiskt föremål på skrivbordet som irriterade skärmen. Redigerad 3 augusti, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 En av mina polare hade ett liknande problem, men det berodde på att an hade ett magnetiskt föremål på skrivbordet som irriterade skärmen. Kul att använda magneter mot gamla CRT skärmar Blir blåa fält där man drar magneten (Vet att det inte är bra men det är kul att göra på gamla som man inte ska spara ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 12 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Jag hade kollat allt som gick att kolla men för ungefär 20 minuter sen hade vi ett strömavbrott här, nu när jag satte på datorn igen var allt vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts