KrigareN Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Någon mer än jag som ser fram som satan mot detta spel? Även om det är lite off från tidigare kult spelen Fallout 1 och 2 så tror jag det kan bli bra. Bara själva vetandet om att det är Fallout 3, Vault dräkten man har på sig och allt. Coolaste är väl ändå att man börjar mitt i ett ökenbelagt Washington DC där självaste "Brotherhood of Steel" har sina högkvarter i PENTAGON! fan vad ballt! Gameplay video för den sugne! -> http://youtube.com/watch?v=Y_hq7cRTD0A Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Fan vad nice Fallout 3 verkar bli. Ska skaffa det när det kommer ser ut som att det blir ett bra spel. Hoppas iallafall de har som i Oblivion att man kan fortsätta spela efter storyn är slut. Asså man kan fortsätta med andra saker som typ sido uppdragen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Det ligger ju absolut inte i samma nivå som Fallout 2 verkar det som. Men det verkar bli rätt fett. Ser fram emot det, även om jag inte har dator nog för det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Ser faktiskt väldigt coolt ut, Blir väl ett test Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 FINNS REDAN TRÅD MEN JAG KOMMER ATT VARA SÅ LÅNGT BORT FRÅN EN DATOR SOM MÖJLIGT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 (redigerad) Tråd finns Fallout 3 tråden Redigerad 17 juli, 2008 av Master_812 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Tråd finns Fallout 3 tråden Aye, lewst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts