ZcruweN Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Hej! Igår när jag kom hem och satte mig vid datorn hade jag fått upp en trojan varning om nånting! Varningarna vägrade försvinna och nu så står det även vilken process det hittas i Men om jag försöker heala/ta bort filen så får jag upp det här! Så nu undrar jag, vet ni vad detta kan vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 (redigerad) Har nått annat antivirus sagt nått? Edit: eller, har du försökt att scanna med nått annat? Redigerad 16 juli, 2008 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Tror det är AVG som är överkännsligt och misstolkar last.fm-programet som virus då det skickar information till interwebbs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Mitt AVG har inte upptäckt något. Hms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Tror det är AVG som är överkännsligt och misstolkar last.fm-programet som virus då det skickar information till interwebbs. Det är just det att jag har haft AVG sen 7.5 och även då hade jag LastFM plugintjofräset installerat och det har inte varnat nånting förens nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Testa byt till nåt annat och se. Annars kanske filen har blivit smittad på nåt vis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Testa byt till nåt annat och se. Annars kanske filen har blivit smittad på nåt vis? Bra att du delar med dig av din visdom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Jag kan inte så mycket om virus och dylikt så det kanske är dumt att uttala mig. Men går det inte bara att ta bort filen/filerna manuellt och sedan installera om LastFM? Tikki och Nikki, ni är söta ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts