Cyper Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Jo, jag skapade nyss en blogg idag efter att en viss person har tjatat sönder mig. Nu undrar jag om det är någon här som har en blogg där ni är aktiva, eller någorlunda aktiva? Skulle vara kul att se lite bloggar från gtasajtens härskap. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...30&hl=Blogg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Jo, jag skapade nyss en blogg idag efter att en viss person har tjatat sönder mig. Nu undrar jag om det är någon här som har en blogg där ni är aktiva, eller någorlunda aktiva? Skulle vara kul att se lite bloggar från gtasajtens härskap. Var kan denna blog finnas då? Själv har jag ingen blogg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Jo, jag skapade nyss en blogg idag efter att en viss person har tjatat sönder mig. Nu undrar jag om det är någon här som har en blogg där ni är aktiva, eller någorlunda aktiva? Skulle vara kul att se lite bloggar från gtasajtens härskap. Min blogg finns här. Länge sen jag skrev nåt vettigt där dock. Men när jag är på humör så skriver jag enligt de som läst ganska underhållande inlägg.. De senaste är dock mestadels bara skrivna för att få ur mig en jävla massa skit. Inget vettigt där alltså. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 (redigerad) Var kan denna blog finnas då? Själv har jag ingen blogg. Vem är Erik? Skaffade den för drygt två timmar sedan. Vi får se om det kommer upp något spännande att läsa där inom en snar framtid. Eller inget alls. Min blogg finns här. Länge sen jag skrev nåt vettigt där dock. Men när jag är på humör så skriver jag enligt de som läst ganska underhållande inlägg.. De senaste är dock mestadels bara skrivna för att få ur mig en jävla massa skit. Inget vettigt där alltså. Jag antar att jag inte lär vara allt för aktiv på min blogg heller. Jag blev övertalad om att skaffa en, sen får vi se hur aktiv man är. Som fan att det redan fanns en liknande tråd! Redigerad 15 juli, 2008 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 I DON'T CARE ABOUT YOUR BLOG Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...30&hl=Blogg ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts