Stoffe Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Precis skaffat en ny fräsch dator, och i och med detta upptäckt hur fruktansvärt dåligt Vista-temat är utformat. Att bläddra bland mappar, särskilt när man ska bestämma var någonting ska laddas ner, känns som att skära av benen med en rostig motorsåg. Finns det något ställe ni forumiter känner till där jag kan ladda ner XP-temat? Man kan ju ställa in Windows Classic-temat, men det är inte det jag är ute efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 (redigerad) Windowblinds kan ge dig ett XP-liknande utseende. Läs mer här. Dock så är det Shareware. Men det går ju alltid att ordna gratis. Däremot så är jag osäker om det går att ändra hur Utforskaren bläddrar i mappar. På denhär bilden så är det inte förändrat. Men det kan vara värt att testa. Redigerad 15 juli, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Tack, ska prova det. Om någon annan vet andra, liknande teman får ni gärna posta dem också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts