fillaan Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Tjenare!! Såg en video på youtube från IV, där han tog upp mobilen och bläddrade ner. Och under Options stog det Cheats, där han bara tryckte på ett fusk så kom den bilen fram, osv. Någon som vet hur man får fusken i mobilen så man slipper ringa numrena varje gång? Tack tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Tjenare!! Såg en video på youtube från IV, där han tog upp mobilen och bläddrade ner. Och under Options stog det Cheats, där han bara tryckte på ett fusk så kom den bilen fram, osv. Någon som vet hur man får fusken i mobilen så man slipper ringa numrena varje gång? Tack tack på förhand Använder man ett fusk engång så sparas fusket i mobilen. Försvinner om du inte sparar ditt spel när du skrivit in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Ring fusknumren en gång så hamnar dom i Cheats-kategorien av sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 (redigerad) Tjenare!! Såg en video på youtube från IV, där han tog upp mobilen och bläddrade ner. Och under Options stog det Cheats, där han bara tryckte på ett fusk så kom den bilen fram, osv. Någon som vet hur man får fusken i mobilen så man slipper ringa numrena varje gång? Tack tack på förhand Fusk nummren Ta bara upp mobilen och slå nummret till fusket du vill ha så sparas de i mobilen sen är de bara att välja Redigerad 15 juli, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fillaan Skrivet 15 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 (redigerad) Använder man ett fusk engång så sparas fusket i mobilen. Försvinner om du inte sparar ditt spel när du skrivit in. Aha, okej.. För jag har sparat vid ett gött läge med lite goa bilar, vapen, kläder o hälsa osv så jag sparar aldrig efter jag har lirat:P Men tack så mkt för snabba svar killar! Redigerad 15 juli, 2008 av fillaan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Aha, okej.. För jag har sparat vid ett gött läge med lite goa bilar, vapen, kläder o hälsa osv så jag sparar aldrig efter jag har lirat:P Men tack så mkt för snabba svar killar! Fel att slå in alla fusk du vill ha direkt när du laddat spelet, och sen spara igen, utan att förlora vapen, bilar, kläder, hälsa etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Fel att slå in alla fusk du vill ha direkt när du laddat spelet, och sen spara igen, utan att förlora vapen, bilar, kläder, hälsa etc? woot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Men hur är det här med att achievments blockas? Om man tar en helikopter genom fusk tex, då blockar man One Man Army fusket, men, blockas det föralltid eller bara medans man kör helikoptern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts