Mortalis Skrivet 9 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Svenne 5 har varit så snäll att han har hostat min film på en hemsida också, så nu går det att ladda ner den där med Adressen är: http://gsmalbin.gotdns.com/svenne/gtafilmer/gta3/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 kan man inte ladda ner den till datan? Det funkade inte för mig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mortalis Skrivet 9 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 (redigerad) Klicka på ladda ner, sen så högerklickar du på länken som kommer upp där och väljer spara mål som/save target as. Sen är det oerhört många som försöker ladda ner den just nu så de kan vara mycket trafik Redigerad 9 mars, 2003 av Mortalis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 jävlar vilken popuplär film, och till er som inte har laddat hem den än: ladda hem den nu, den är skit bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 (redigerad) Ja, segt Redigerad 9 mars, 2003 av anders2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Ja, segt går i 25 kb/s för mig..... zzzzzZZZZZzzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 hmm, nu hittar den inte sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mortalis Skrivet 9 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Som sagt, för er som inte kommer in på sidan eller sådär, jag sitter på Quakenet, kanal #gta3movies på IRC, ladda ner mIRC programmet annars från www.mirc.com om ni inte har det, besök mig på DC (hatric.dyndns.org) med 5gb min share och 1-2 slots för Telia, kolla efter [OP]Mortalis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wuwomba Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 hur många kan ladda ner från severn samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 "... Servern klarade inte trycket från nerladdningarna...". Går det inte dela upp filmen i 3x50 mb och skaffa 3 konton hos spray? På linux.se har jag även ett shell-konto där jag får lägga upp ca 1 GB (det finns ingen direkt gräns...). Men som jag sa tidigare så är trafiken ett problem, jag kanske inte kan tillåta mer än 3 downloads/dag om jag inte vill bli utkastad därifrån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mortalis Skrivet 10 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Jo det är klart att man kan skaffa 3st konton hos spray, men det är ju rätt jobbigt Lättare om ni bara besöker mig på irc eller på DC, om nu inte sidan fungerar vill säga. Om ni nu känner någon som vill hosta, eller något ställe som e gratis med gott lagringsutrymme (ca 200mb iaf) så får ni ju gärna skicka mail/pm till mig om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Shit, nu (till slut) har även jag sett filmen - iaf dom två första delarna *håller på att ladda ner hela* - och j*vlar i mig vad grymma dom är!! Du är ju ett riktigt proffs på att redigera och klippa..! Har du testat att skicka in filmen till Rockstar eller någon?? Dom kanske vill använda den i något sammanhang..?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Hur kommer man in på qhaknet eller vad det nu hetter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Hur kommer man in på qhaknet eller vad det nu hetter. läs posten som är ca 5posts över av mortalis..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mortalis Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Shit, nu (till slut) har även jag sett filmen - iaf dom två första delarna *håller på att ladda ner hela* - och j*vlar i mig vad grymma dom är!! Du är ju ett riktigt proffs på att redigera och klippa..! Har du testat att skicka in filmen till Rockstar eller någon?? Dom kanske vill använda den i något sammanhang..?! Vet inte om det är så smart att skicka in till Rockstar Games eftersom jag använder mig av illegal musik, skulle kanske inte vara så smart, annars skulle man ju tänkas göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 (redigerad) Ståg bara "hämtiningen tar för lång tid" :'( . Redigerad 21 mars, 2003 av MEJMEJMEJ GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mortalis Skrivet 21 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Ståg bara "hämtiningen tar för lång tid" :'( . Bättre om du besöker mig på #gta3movies @ quakenet eller hatric.dyndns.org om du vill ha filmen, har ju även movie 3 fixad, inte utlagd på webbplats, går endast att få via irc eller Direct Connect (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Funka ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xsi Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Så jävla bra film!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Hmm, filmen är helt ok, men får man fråga hur du fått tag på Adobe Premiere 6.5? Har du köpt det för 5000 sek eller......? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts