Mortalis Skrivet 7 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 (redigerad) Den versionen som ligger på min sida just nu ska gå att köras på en relativt långsam burk utan några problem. Vad har du för maskin då? Jobbar vidare på filmen, börjar bli lite lång dock uppe i över 8 minuter, får kanske göra en kort och en lång version? Sample 3 finns på hemsidan: http://medlem.spray.se/mortalis/gta3.html Blev klar me den precis iaf Redigerad 7 mars, 2003 av Mortalis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Den versionen som ligger på min sida just nu ska gå att köras på en relativt långsam burk utan några problem. Vad har du för maskin då? Jobbar vidare på filmen, börjar bli lite lång dock uppe i över 8 minuter, får kanske göra en kort och en lång version? Sample 3 finns på hemsidan: http://medlem.spray.se/mortalis/gta3.html Blev klar me den precis iaf COOLT!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Den versionen som ligger på min sida just nu ska gå att köras på en relativt långsam burk utan några problem. Vad har du för maskin då? Jobbar vidare på filmen, börjar bli lite lång dock uppe i över 8 minuter, får kanske göra en kort och en lång version? Sample 3 finns på hemsidan: http://medlem.spray.se/mortalis/gta3.html Blev klar me den precis iaf coolt, men var har du laddat den den där Mercedes modellen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mortalis Skrivet 7 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Härifrån: http://www.gta3hq.com/vehicles01.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 ok, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 ser att du har laggt in springa med alla vapen modden på men sample 3 var skit bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 grymt! 3:an var ju helt klart bäst tycker jag. Riktigt snygga övergångar från bild till bild! Men varför slutar alla tvärt bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 grymt! 3:an var ju helt klart bäst tycker jag. Riktigt snygga övergångar från bild till bild! Men varför slutar alla tvärt bara? Bill Gates gillar inte mördarspel, så han har lagt in en spärr så mördarfilmer stängs av efter ett tag. Så de é därför! Nä, men de é ju inte fullversionen av filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mortalis Skrivet 7 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Har inte lagt ngn möda på att få snygga slut på ett sample Just nu ser det ut som att filmen blir över 10 minuter lång. Exporterade ett ex idag på 10:25 min i xvid. 125MB, men jag arbetar vidare, många effekter som ska på, och en del som ska bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Dina filmer får mig att tänka på Getaway Sthlm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
McSlade Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 Fint. Jag gillade biljakterna speciellt. Mer av det. Ser fram emot det fulla resultatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 Den där Efiel 65 filmen var så j*vla bra. Ryste faktiskt av välbehag..... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 alla 3 filmerna är ju as coola!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 när kommer hela filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 Det tar ganska länge att dom skall ladda (Jag har ISDN) Men jag skall se hela den där Metallica filemen. Den lär äga!! Fan vad bra du är på att göra filmer!!! På den där stunt grejen var det så j*vla snyggt klippt!!(på dom andra ställerna med) Gör mer filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mortalis Skrivet 8 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 när kommer hela filmen? Tja nu ni nissar. Jag jobbade lite extra ikväll. Och jag tror faktiskt att jag är klar med den 11 minuter lång är hela rasket. Den kan ja tyvärr inte lägga ut på hemsidan på grund av utrymmet. Men jag kan skicka via irc eller skicka upp på er ftp om ni har ngn? De som e intressade: Gå in på #gta3movies @ quakenet på irc och kolla efter Mortalis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 Jag skulle (temporärt) kunna hosta filmen men jag är orolig för att den kan komma att dra mycket trafik Hur stor är filmen? Om den är under 50 mb så kanske.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mortalis Skrivet 8 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 Jag skulle (temporärt) kunna hosta filmen men jag är orolig för att den kan komma att dra mycket trafik Hur stor är filmen? Om den är under 50 mb så kanske.... Hehe, vore ju gött, men den e ju runt 140mb i xvid formatet som jag gjort den i nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 är inte divx bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mortalis Skrivet 9 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 är inte divx bättre? Nepp, DivX innehåller för det första spyware, för det andra sämre kvalitet bildmässigt faktiskt. Xvid e både gratis och bättre, suveränt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts