Mortalis Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Jag har arbetat med att göra lite GTA3 filmer, det finns just nu två stycken små samples på min hemsida om någon vill titta och kommentera. Hela versionen kommer att släppas i Xvid format för bättre kvalitet och liten plats. Adressen till sidan är: http://medlem.spray.se/mortalis/gta3.html Kommentera gärna och hör gärna av er om ni är intresserade av en full version av filmen (om ca. 7 minuter just nu). Den är under utveckling just nu, så passa på att påverka Mvh. Mortalis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gr0g Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Ballt som fan ! Jag har själv försökt filma, men hittar inget program till att filma. Vilket använder du ? Det som saknas är lite biljakter, annars var det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Har tyvärr inte bredband Men jag ska nog ladda ner Sample 1 senare idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 an va coola! *väntar på full versionen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 faaaaaaaan va grymt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 vilka tekniker och program använde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Cool film, vill snart se fullversionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Använde du programmet Adobe Premire till att klippa filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Coooool! Ska titta på den andra nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 cool! vilket progam använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 jag skulle jättegärna vilja ha fullversionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Ganska cool men hur filmar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 jag har upptäckt att man använder Fraps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 hackar tyvär så mycke när jag skall se den så jag kan inte dömma den än. :'( men kan man inte ta bort "map and blips" och "HUD" som man kan på vice city ?? det skulle ju lungt bättra filmen !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 hackar tyvär så mycke när jag skall se den så jag kan inte dömma den än. :'( men kan man inte ta bort "map and blips" och "HUD" som man kan på vice city ?? det skulle ju lungt bättra filmen !! jo det borde gå... men det är lite jobbigt, man måste typ göra massor bilder transparenta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mortalis Skrivet 6 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Hehe, roligt med så mycket respons Programmen jag använt är ju då: Fraps (www.fraps.com) för att spela in sekvenserna. Sedan komprimera ja dem med VirtualDub, sen editera med Adobe Premiere 6.5. Tar en hel del tid, men klart värt det Fler samples kommer ju upp sen när jag har lagt på fler effekter. Ursäktar den dåliga kvallen på filmerna eftersom det är VCD bara, ville att de ska rulla på alla datorer Som sagt, fullverren kommer i Xvid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Har sett den första nu och den var riktigt bra! Fina övergångar När blir hela klar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mortalis Skrivet 6 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Väldigt svårt att säga. Har just nu en Beta klar om man säger, lite fler effekter pålagda och totalt 7 minuter lång, funderar på att lägga in fler eller byta ut ett par klipp. Tänkte arbeta fram en beta2 imorgon. Tackar för alla kommentarer, jätte roligt att höra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 måste man ha lika höga krav för att se filmen som spelet behöver för att spela ?? (hultan gjorde dubbelpost *skäms* ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts