Tackleberry Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Bild på dig själv-tråden, är inte det något som skulle passa bra i Loungen? Just nu verkar Loungen vara lite för mycket lek för min smak, men den kan nog bli okej. Roligt med förändringar i vilket fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Alltså, say WHAAAAAAAAAAAAAAAAT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Kommer ju ta ett tag innan man vänjer sig vid att humortråden ligger där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 FUCKING WIN UMBERTO FÖD MINA BARN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 (redigerad) Vem är det som har gjort så när man skriver w o r d (utan mellanrum) så blir der "Håller med till 100%!" ? Redigerad 16 juli, 2008 av Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Vem är det som har gjort så när man skriver w o r d (utan mellanrum) så blir der "Håller med till 100%!" ? Filter. Eftersom så många höll med och då säger man Word och inte håller med. Varit här länge nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Bild på dig själv-tråden, är inte det något som skulle passa bra i Loungen? Just nu verkar Loungen vara lite för mycket lek för min smak, men den kan nog bli okej. Roligt med förändringar i vilket fall. De kommer väl flytta fler och fler trådar dit. Då blir det kalas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Filter. Eftersom så många höll med och då säger man Word och inte håller med. Varit här länge nu. Roligt, eftersom jag postade en film i humortråden och skrev något om att det var "en beskrivning av ordet fuck" Funkade absolut inte. Skrev bara håller med till 100% sjukt störigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Haha, vad roligt =) Man får väl gratta Umberto och passa på att fråga om dina serier dyker upp i pappersform nu när loungen är öppnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Haha, vad roligt =) Man får väl gratta Umberto och passa på att fråga om dina serier dyker upp i pappersform nu när loungen är öppnad? Tack. Ja det är inte helt omöjligt, hur mycket är du beredd att betala för en signerad samlingsvolym i röda läderpärmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Tack. Ja det är inte helt omöjligt, hur mycket är du beredd att betala för en signerad samlingsvolym i röda läderpärmar? Hmm... Jag vet inte, skapa en poll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Tack. Ja det är inte helt omöjligt, hur mycket är du beredd att betala för en signerad samlingsvolym i röda läderpärmar? När du släppt 10 nummer så är jag villig att hosta upp 150kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 När du släppt 10 nummer så är jag villig att hosta upp 150kr. Yeah, jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 FUCKING WIN UMBERTO FÖD MINA BARN What he said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Hjälp, ovant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Fan vad överraskad jag blev när jag såg det här. Tack Umberto! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 EPIC MOTHERFUCKING JUSTICE FOR ALL!! Såg inte detta först. Men jag undrade varför Humortråden m.m var borta och var tvungen att kolla upp, och fick mig då en glad överraskning! Tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Umbertos arbete med att driva fram detta forum borde belönas kraftigt ska bara fixa fram en röda korset burk, säga upp mig från jobbet och ställa mig nere vid ica några år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Umbertos arbete med att driva fram detta forum borde belönas kraftigt ska bara fixa fram en röda korset burk, säga upp mig från jobbet och ställa mig nere vid ica några år Hahaha! Den var inte dålig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts