Cyper Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Bilder http://www.nintendoeverything.com/?p=3857 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Bilder http://www.nintendoeverything.com/?p=3857 Usch Kan mycket väl tänka mig att det kommer till PSP senare. Men om det inte gör det så kommer jag nog inte bli besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2008 (redigerad) Haha. Ser ju rätt ballt ut. Gillade den här bilden. Det är tydligen ett minispel när man tjuvkopplar bilar. Är det jag som är blind, eller finns det inga bilder när man är utanför bilen? Redigerad 23 september, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sex_Pistols Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Grand Theft Auto Cowboy Wars Haha precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Jag funderar seriöst på om dom som kommenterat är seriösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 Jag funderar seriöst på om dom som kommenterat är seriösa. Varför funderar du "seriöst" på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Jag är lite hypad, det måste jag säga. Någon annan som ska skaffa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Jag är lite hypad, det måste jag säga. Någon annan som ska skaffa det? Jag ska helt klart skaffa det om jag får råd med ett DS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sammy Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Fyva dåligt, först sitter man å väntar på SAS, senså kommer GTA IV (okej?) sen forsätter man å väntar sen kommer Chinatown Wars= slöseri med tid å crap. INGA FLER ONÖDIGA SPEL AV ROCKSTAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Fyva dåligt, först sitter man å väntar på SAS, senså kommer GTA IV (okej?) sen forsätter man å väntar sen kommer Chinatown Wars= slöseri med tid å crap. INGA FLER ONÖDIGA SPEL AV ROCKSTAR! Varför är det slöseri? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Rockstar har väl aldrig gjort ett onödigt spel? Tycker det verkar häftigt med ett till DS, de gör rätt i att utöka sitt område inom spelvärldens alla olika sorters konsoler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Ser inte alls bra ut, men får vell vänta tills de kommer innan man kan dra slutsatserna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jjocckee Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Har en DS, funderar på att köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) Nu har jag förhandsbokat GTA Chinatown Wars på Webhallen. Det ska bli kul att se om Rockstar har lyckats att skapa ett bra GTA-spel på en DS. Redigerad 25 januari, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Om nån missat det så finns det lite trevlig läsning här http://www.gamereactor.se/bild/?textid=16669&id=167728 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Jag förstår inte att Rockstar inte har släppt någon trailer, spelet kommer ju den 20 mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Jag förstår inte att Rockstar inte har släppt någon trailer, spelet kommer ju den 20 mars. Det kommer ett väldigt snart, vill jag minnas att jag läst nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Det kommer ett väldigt snart, vill jag minnas att jag läst nånstans. Jasså? Du minns inte var du läste det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Jasså? Du minns inte var du läste det? Stod i maillistan ser jag nu, "Official site and debut trailer coming very soon", den 31:e januari var detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Stod i maillistan ser jag nu, "Official site and debut trailer coming very soon", den 31:e januari var detta. Okej, då måste nog jag också ha fått det, jag får titta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts