Weener Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 http://www.aftonbladet.se/nojesliv/recensi...ticle2909313.ab Vad tror ni? Synd att man inte äger ett DS.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 http://www.aftonbladet.se/nojesliv/recensi...ticle2909313.ab Vad tror ni? Synd att man inte äger ett DS.... Läste det nyss, blev lite paff. Det är klart att de behöver något att göra nu efter IV. Verkar bli i liberty city fast med annan story, den tredje i serien. VC , VCS och VCCW (gta CW) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Låter ju helt otroligt, de lär ju släppa dett till PSP också, har Sony haft sin presskonf. än? Ska bli intressant att se resultatet i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Låter ju helt otroligt, de lär ju släppa dett till PSP också, har Sony haft sin presskonf. än? Ska bli intressant att se resultatet i alla fall. Varför? VS:S och LS:S var exklusivt till PSP, Chinatown är kanske är exklusivt till DS? På Sonys presskonferens så sa de inget om ett nytt Gta till PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Varför? VS:S och LS:S var exklusivt till PSP, Chinatown är kanske är exklusivt till DS? På Sonys presskonferens så sa de inget om ett nytt Gta till PSP. Vad jag vet kom de till ps2 ett halvår efter eller så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Varför? Given flopp annars ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Wait! Wait! Spelet finns redan och är färdigutvecklat, men Nintendo-ledningen har problem med att få det på två skärmar!! De släppte screenshots igår: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 (redigerad) Wait! Wait! Spelet finns redan och är Skämtar du eller är du blind? det står ju förfan game boy advanced.. antar att du skämta. Redigerad 16 juli, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Skämtar du eller är du blind? det står ju förfan game boy advanced.. antar att du skämta. Han skämtade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 (redigerad) http://www.aftonbladet.se/nojesliv/recensi...ticle2909313.ab Vad tror ni? Synd att man inte äger ett DS.... Ett GTA till DS! Jag undrar om det blir bra. Redigerad 17 juli, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 (redigerad) Jag har svårt att tro att det här kommer bli en höjdare. Lyssna bara på namnet... "Chinatown Wars" Klingar rätt kasst i mina öron. Hoppas verkligen att man slipper fjanta med mikrofonen och grejja med pekskärmen(möjligtvis för att byta vapen och använda karta) i onödan. Jag tror även att DS's begränsade hårdvaruresurser kommer sätta käppar i hjulet för Rockstar. Personligen vill jag inte se skymten av top-down vy i ett modernt GTA-spel. Ingen som vet något om villken division av Rockstar som utvecklar spelet? Det lär inte vara North iallafall. Redigerad 17 juli, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Jag har svårt att tro att det här kommer bli en höjdare. Lyssna bara på namnet... "Chinatown Wars" Klingar rätt kasst i mina öron. Hoppas verkligen att man slipper fjanta med mikrofonen och grejja med pekskärmen(möjligtvis för att byta vapen och använda karta) i onödan. Jag tror även att DS's begränsade hårdvaruresurser kommer sätta käppar i hjulet för Rockstar. Personligen vill jag inte se skymten av top-down vy i ett modernt GTA-spel. Ingen som vet något om villken division av Rockstar som utvecklar spelet? Det lär inte vara North iallafall. Det där lät som copy-paste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 (redigerad) Det där lät som copy-paste. Mhm... Vadårå? Jag kan lova dig att det inte är copy-paste. Redigerad 17 juli, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Mhm... Vadårå? Jag kan lova dig att det inte är copy-paste. Jag tror dig inte. Väldigt olikt av dig att skriva två sådana rader jämfört med din "vanliga" skrivstil. Men let's go back OnT. -- Jag tror det failar. GTA på GBA är det sämsta GTA-spelet i historien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Skämtar du eller är du blind? det står ju förfan game boy advanced.. antar att du skämta. Klart jag skämtar, men grafiken är nog ganska lik Chinatown Wars. Jag är rätt säker på tre saker: 1. Spelet blir försenat. 2. Spelet får väldigt låga betyg och försäljningssiffror. 3. Spelet portas till andra plattformar, möjligen till PSP. Yuokai: Det blir Leeds, som gjorde Stories-spelen tillsammans med R* North. Jag antar att North kommer vara inkopplade en hel del ändå, på samma sätt som till LCS och VCS. Men, ÄNNU ett GTA i Liberty City?! Grand Theft Auto GTA III San Andreas (bara ett uppdrag iofs) GTA: Advance Liberty City Stories GTA IV Chinatown Wars De som inte utspelar sig i Liberty City blir då: GTA: London GTA 2 Vice City Vice City Stories Summa: 7/11 spel i samma jädra stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sex_Pistols Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Klart jag skämtar, men grafiken är nog ganska lik Chinatown Wars. Jag är rätt säker på tre saker: 1. Spelet blir försenat. 2. Spelet får väldigt låga betyg och försäljningssiffror. 3. Spelet portas till andra plattformar, möjligen till PSP. Yuokai: Det blir Leeds, som gjorde Stories-spelen tillsammans med R* North. Jag antar att North kommer vara inkopplade en hel del ändå, på samma sätt som till LCS och VCS. Men, ÄNNU ett GTA i Liberty City?! Grand Theft Auto GTA III San Andreas (bara ett uppdrag iofs) GTA: Advance Liberty City Stories GTA IV Chinatown Wars De som inte utspelar sig i Liberty City blir då: GTA: London GTA 2 Vice City Vice City Stories Summa: 7/11 spel i samma jädra stad. Jag är rätt trött på liberty city kan dom inte göra nåt i irland typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 (redigerad) Grand Theft Auto Cowboy Wars Redigerad 9 augusti, 2008 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Bump. Har ni hört nåt nytt om spelet? Jag tror att spelet kommer bli så här http://www.youtube.com/watch?v=raZ8CSoiP3k...feature=related Men med lite bättre grafik och bättre bilduppdatering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Ny info: http://www.gamereactor.se/nyheter/15312/B%...and+Theft+Auto/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 (redigerad) Isometriskt? Cel-shaded? WTFF? Har ingen DS, så jag tänkte ändå inte skaffa spelet. Redigerad 20 september, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts