Tackleberry Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 När det kommer till det mest viktiga (enligt mig), handlingens utformning och själva upplevelsen, är GTA IV bättre. Som nämnts har ju spelet dock inte samma frihet som t.ex. San Andreas hade, vilket skulle krävas för att få spelet att "räcka längre". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saft_bullar Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 hoppas att nästa gta blir en "egen stad",om ni fattar.alltså inte nyc,london eller nått sånt utan att de skapar en egen stad(städer)med lite vildmark men även betong.. + att de borde ta tillbaka att man kunde köpa hus,bilar,mer kläder,frisyrer,båtar osv.. skulle ochså vara ganska häftigt om det skulle finnas som en maffia boss som hade en mansion nånstans,och att man skulle kunna gå över dit och döda han(asså inte på nåt uppdrag,utan om man själv vill,när som helst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 hoppas att nästa gta blir en "egen stad",om ni fattar.alltså inte nyc,london eller nått sånt utan att de skapar en egen stad(städer)med lite vildmark men även betong.. + att de borde ta tillbaka att man kunde köpa hus,bilar,mer kläder,frisyrer,båtar osv.. skulle ochså vara ganska häftigt om det skulle finnas som en maffia boss som hade en mansion nånstans,och att man skulle kunna gå över dit och döda han(asså inte på nåt uppdrag,utan om man själv vill,när som helst) The Elder Scrolls V: GTA GTA V: The Elder Scrolls Works both ways. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Har jag missat nåt minns inte nåt från GTA spelen att man kunde köpa bil eller båt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Har jag missat nåt minns inte nåt från GTA spelen att man kunde köpa bil eller båt I San Andreas går det, i San Fieros hamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 I San Andreas går det, i San Fieros hamn. Aha just det^^ Inte kört San andreas på ett tag. Men att köpa båtar?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Aha just det^^ Inte kört San andreas på ett tag. Men att köpa båtar?!? Jodå, det tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yeahnisseboy Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 Jodå, det tror jag. jag har då aldrig hittat nåt ställe där man kan köpa båt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 jag har då aldrig hittat nåt ställe där man kan köpa båt Då är det väl på tiden att man ska kunna det. En skam att man inte kunde ha en stor jävla yacht som safehouse i Vice City ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts