SimonJ Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Hej ! Jag har hört mycket tal om att GTA IV är sämre än tidigare spel i GTA-serien, jag tycker det är lite konstigt om det är sämre eftersom det har fått så bra betyg i recensioner. Är IV sämre eller bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fjordor6 Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 helt klart sämre. finns inget som är bra, förrutom grafiken.. jag vill ha vice city-tiden tillbaka ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 (redigerad) Själv tycker jag att det är det bästa i serien, tätt följt av Vice City. Redigerad 15 juli, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Helt klart bästa spelet i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 (redigerad) ''One step forward and two steps back, nobody get so far like that.'' Redigerad 15 juli, 2008 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Tror det beror en del på var och en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rezex Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Inget fel på gta IV men jag tycker bättre om san andreas miljö..får hoppas dom gör något liknande san andreas med mycket skog berg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dixib Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Jag tycker att den är bättre. Till er som saknar San Andreas och vice City vill jag fråga om ni minns GTA 3? Den va sämre än båda sina efterföljare. Rockstar vill ju inte slösa bort allt krut på första GTA spelet till dom nya konsollerna, eller hur? Måste ju ha nåt nytt att komma med till nästkommande spel. Hur kul hade det varit om man la in ALLA funktioner man har in i det första spelet sen dom som kommer efter det är bara kopior i andra miljöer och med andra människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arwid Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Allt är bättre, förutom möjligen att det inte är någon landsbygd, och vissa fordon från San andreas är saknade också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Vilken dum tråd, svaret är ju självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Snäppet sämre än Vice City och San Andreas. Bättre än resten av spelen i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Vilken dum tråd, svaret är ju självklart. Det är det väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 (redigerad) Jag är inte allt för imponerad på GTA IV. Visst, det är toppengrafik och allt är förbättrat, men det slår aldrig friheten att göra vad man vill. Den som fanns i SA men som inte finns nu. GTA IV innehåller samma gamla tugg. Redigerad 15 juli, 2008 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Jag är inte allt för imponerad på GTA IV. Visst, det är toppengrafik och allt är förbättrat, men det slår aldrig friheten att göra vad man vill. Den som fanns i SA men som inte finns nu. GTA IV innehåller samma gamla tugg. Tycker GTA känslan har blivit sämre. Spelet är snyggt, men kan inte mätas med känslan Vice city gav eller San andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 (redigerad) Tycker GTA känslan har blivit sämre. Spelet är snyggt, men kan inte mätas med känslan Vice city gav eller San andreas. Det lustiga är att jag tycker att det är mysigt att glida runt i VCS och LCS, men det mysiga känslan finns inte i GTA IV. Känslan i San Andreas var enorm. Det fanns sanslöst mycket man kunde göra och man kunde forma sin egen karaktär med tatuering, massor av klädesplagg, och olika frysyrer. Även känslan att ''Äh, nu är jag less på soliga stränder och den eviga varma solen. Jag tror jag drar till San Fierro istället.'' När man var less på betongen var det bara att sticka. Åhh.. Lura pengar av människorna på kasninot.. Det fanns så mycket att göra i San Andreas. Det var en sandlåda fylld med glädje och hopp. GTA IV har samma stumhet som gta III. STUMHET var ordet! Redigerad 15 juli, 2008 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Det lustiga är att jag tycker att det är mysigt att glida runt i VCS och LCS, men det mysiga känslan finns inte i GTA IV. Känslan i San Andreas var enorm. Det fanns sanslöst mycket man kunde göra och man kunde forma sin egen karaktär med tatuering, massor av klädesplagg, och olika frysyrer. Även känslan att ''Äh, nu är jag less på soliga stränder och den eviga varma solen. Jag tror jag drar till San Fierro istället.'' När man var less på betongen var det bara att sticka. Åhh.. Lura pengar av människorna på kasninot.. Det fanns så mycket att göra i San Andreas. Det var en sandlåda fylld med glädje och hopp. GTA IV har samma stumhet som gta III. STUMHET var ordet! Är det lika stumt som GTA III så är det väl lika stumt som bakaxeln på en Chrysler Voyager. Men håller med om San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Har bara spelat kanske 15-20% av spelet men själv tycker jag att det är tvärtom, alltså bättre. Det är verkligen ett härligt spel tycker jag. Alltså man kommer ju aldrig att kunna återuppliva känslan av revolution som GTA3 förde med sig men det är fortfarande ett väldigt bra spel. Den ända svagheten med IV förutom det är väl att det är så mörkt eftersom jag själv gillar Vice City bäst när det kommer till atmosfären. Fast många gillar mer mörka teman, smaken är som baken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Det är det väl inte? Det är klart det är! Bättre, otroligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Har bara spelat kanske 15-20% av spelet men själv tycker jag att det är tvärtom, alltså bättre. Det är verkligen ett härligt spel tycker jag. Alltså man kommer ju aldrig att kunna återuppliva känslan av revolution som GTA3 förde med sig men det är fortfarande ett väldigt bra spel. Den ända svagheten med IV förutom det är väl att det är så mörkt eftersom jag själv gillar Vice City bäst när det kommer till atmosfären. Fast många gillar mer mörka teman, smaken är som baken. Så sant. Jag exempelvis gillar inte VC's atmosfär alls. Synd att GTA IV är så nerbantat. Ser fram imot nästa spel redan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts