rlle Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 hur f*n klarar man uppdraget dirty lickin`s eller vad det heter?? man ska ju döda alla cubaner men det står alltid:a haitian was killed och så blir det mission faild hjälp mig snälla!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 ta det där "pillret" som finns under trappan... du kan annars sticka och köpa "automat-snpier" på amonation i downtown. det går ju inte på tid förens du gått på märket. (lika segt förklarat som vanligt.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 ta det där "pillret" som finns under trappan... du kan annars sticka och köpa "automat-snpier" på amonation i downtown. det går ju inte på tid förens du gått på märket. (lika segt förklarat som vanligt.) "du kan annars" man kan ju göra både och .dessutom var d väl inge segt förklarat ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 "du kan annars" man kan ju göra både och .dessutom var d väl inge segt förklarat ! nä, jag ser det nu... efter att haft en ganska lång skol dag och kutat omkring på stan i 2 timmar så är det svrt att tänka klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 nä, jag ser det nu... efter att haft en ganska lång skol dag och kutat omkring på stan i 2 timmar så är det svrt att tänka klart. haha....låter trovärdigt nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Fixa en PSG- 1 och sen är det bara att splasha järnorna på Cubanerna!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts