Sammy Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Jag undrar om man kan spela GTA 4 fast på Playstation 2 ? , jag bryr mig inte så himla mycket hur grafiken är då, omde nu går ??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Nej det går inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Jag undrar om man kan spela GTA 4 fast på Playstation 2 ? , jag bryr mig inte så himla mycket hur grafiken är då, omde nu går ??? Klart det går Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) Klart som korvspad. Att det inte går! Redigerad 13 juli, 2008 av Pixiegnom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Nej, det går inte... Verkligen inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Nej. Köp en 360 eller ps3. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Dom andra ljuger för att dom vill inte att du ska spela det, klart det funkar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Denna fråga har redan varit uppe en gång. Nej det går inte och tror inte att ditt PS2 skulle palla av det för den delen heller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Dom andra ljuger för att dom vill inte att du ska spela det, klart det funkar Nej, Xennah ljuger. Det går INTE att spela GTA IV till PS2. Vart du än kollar så finns spelet bara i två olika fodral. På ett så står det Xbox 360 och på det andra så står det Playstation 3. Visst är det en irriterande topic, och du har inte läst den klistrade FAQ-tråden, men folket här borde fan sluta ljuga och istället svara på frågan eller tillrättavisa till FAQ-topicen som finns här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=44810 och sedan rapportera. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Nej, Xennah ljuger. Det går INTE att spela GTA IV till PS2. Vart du än kollar så finns spelet bara i två olika fodral. På ett så står det Xbox 360 och på det andra så står det Playstation 3. Visst är det en irriterande topic, och du har inte läst den klistrade FAQ-tråden, men folket här borde fan sluta ljuga och istället svara på frågan eller tillrättavisa till FAQ-topicen som finns här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=44810 och sedan rapportera. När det startas idiotiska trådar så måste man få vara lite oseriös. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 (redigerad) När det startas idiotiska trådar så måste man få vara lite oseriös. Hur skulle världen se ut om alla var oseriösa eller idiotiska själva varje gång någon annan gör någonting idiotiskt? "Don't feed the troll" Det blir stökigt. Om någon gett trådskaparen ett svar så är det väl nog. Om någon nu tycker att någon är så idiotisk att skapa en tråd som den här så räcker det väl att rapportera så att den försvinner? Edit: Dessutom så är det upp till var och en att bestämma vad dem själv tycker är en idiotisk tråd eller inte. Redigerad 14 juli, 2008 av VickeX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Jag pratar INTE tvärt-om-språket. Det går INTE att spela GTA IV på PS2. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Hur skulle världen se ut om alla var oseriösa eller idiotiska själva varje gång någon annan gör någonting idiotiskt? Teh spiritz of GTAsajten! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sammy Skrivet 14 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Nee..seriöst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Nee..seriöst Okay, seriöst; det går... INTE att spela GTA IV på Playstation 2 - konsollen skulle aldrig klara av att driva spelet! Googla? "Troll", någon? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 (redigerad) Okay, seriöst; det går... INTE att spela GTA IV på Playstation 2 - konsollen skulle aldrig klara av att driva spelet! Googla? "Troll", någon? Man verkar inte (på GTAsajten) kunna tänka rationellt om man är under 16 år. Wait, det finns ungefär lika många äldre stolpskott. Redigerad 14 juli, 2008 av mr_tobbe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Det går att spela på PS2. Varför ljuger ni? Fungerar för mig, brukar dock bli lite hackigt ibland. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Att spela GTA IV till PS2 är som att spela Halo 2 till Nintendo 64. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Att spela GTA IV till PS2 är som att spela Halo 2 till Nintendo 64. VA?! Och hur förklarar du då att jag ALLTID kör Halo på min N64? (Notera att jag även kör Mario 64 på Xbox 360.. ) Nej nu var jag dryg, förlååt! Snubben har fått sitt svar, att det inte går att spela GTA IV på PS2. Nu trycker jag på den söta lilla knappen som kallar på moderator, då tråden egentligen spårat ur redan för länge sen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Att spela GTA IV till PS2 är som att spela Halo 2 till Nintendo 64. Ja men det går ju? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts