Redwolf Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Jag ska köra helikopter åt jacob vi sak jaga en annan helikopter Hur fan får man helikoptern att gå rakt fram min ville bara åka uppåt Tacksam för svar. Jag spelar gtav iv på xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) Hmm, skumt. På mitt spel så behöver man bara trycka på gasen så åker den runt dit man vill. Prova att lämna tillbaks spelet mot ett nytt. Redigerad 13 juli, 2008 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Hmm, skumt. På mitt spel så behöver man bara trycka på gasen så åker den runt dit man vill. Prova att lämna tillbaks spelet mot ett nytt. Men suck. Du trycker på gasen för att rotorbladen ska snurra, och du trycker den vänstra analoga spaken framåt för att helikoptern ska luta framåt, och därefter åka framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) Jag ska köra helikopter åt jacob vi sak jaga en annan helikopter Hur fan får man helikoptern att gå rakt fram min ville bara åka uppåt Tacksam för svar. Jag spelar gtav iv på xbox Testa att trycka på nån av styrspakarna framåt Edit: VickeX va visst före med att svara Redigerad 13 juli, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Testa att trycka på nån av styrspakarna framåt På den högra analoga spaken så styr man kameran när man är i ett fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 På den högra analoga spaken så styr man kameran när man är i ett fordon. Ja de vet jag men den vänstra gör man ju så att,helikoptern flyger framåt iaf på ps3an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Ja de vet jag men den vänstra gör man ju så att,helikoptern flyger framåt iaf på ps3an. Ah okej. Jag tänkte mest så eftersom att du skrev "nån av styrspakarna". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Jag ska köra helikopter åt jacob vi sak jaga en annan helikopter Hur fan får man helikoptern att gå rakt fram min ville bara åka uppåt Tacksam för svar. Jag spelar gtav iv på xbox otroligt att man kan va så trög ändå? liksom är de inget fel på din kontroll eller ditt spel, så måste du sakna den del av hjärnan där man har ngt kallat "logik" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 otroligt att man kan va så trög ändå? liksom är de inget fel på din kontroll eller ditt spel, så måste du sakna den del av hjärnan där man har ngt kallat "logik" Och hur fan vet du det? Han kanske har testat det vi påpekat, men bara glömde skriva det? Han är väl lite trögstartad om han inte ens tänkt på det, men fy vad du är aggressiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts