Blade87 Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Hej har ett smått irriterande problem när det gäller min dator, rätt som det är släcks skärmen ner, internet slutar fungera, tangentbord och mus slutar också, detta oavsett om jag spelar spel eller surfar på internet Har: Ej trådlöst internet Trådlös mus och tangentbord Mycket tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) Separata fel? kan ju vara glappkontakt.Edit: Du hade trådlöst, De brukar strula, Prova med tråd och internet är aldrig helt stabilt, under hur lång tid slutar de fungera? Redigerad 13 juli, 2008 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Har haft detta problem också förut på min gamla dator att den slår ifrån så man får starta om datorn. Kanske drivrutiner som är fel på vet inte om det har med ditt problem att göra. Men mitt försvann efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Inte så att du ändrat här kanske bara en vild gissning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts