Sammy Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Jag har SA,VC & VCS! frågan är om jag kan föra över musik till spelen, egen musik alltså jag har alla mina på PS2! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Jag har SA,VC & VCS! frågan är om jag kan föra över musik till spelen, egen musik alltså jag har alla mina på PS2! ? Nej, du kan bara lägga till dina "egna" låtar om du har spelen till PC (VC och SA), på PS2-versionerna går det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Nej, du kan bara lägga till dina "egna" låtar om du har spelen till PC (VC och SA), på PS2-versionerna går det inte. Med custom firmware så går det väl med PSP också, men nu hade han ju ändå Ps2 så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Med custom firmware så går det väl med PSP också, men nu hade han ju ändå Ps2 så. Går även utan Custom Firmware. Rockstar släppte ju ett program för att lägga in custom soundtrack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Går även utan Custom Firmware. Rockstar släppte ju ett program för att lägga in custom soundtrack. Oh, did not know that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts