R2D2 Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Skulle vilja ha något nytt spel att spela. Något skjutspel som utspelar sig i nutid, gärna där man inte bara behöver sikta och skjuta utan också tänka. Bra grafik ska det vara också. Vilka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Skulle vilja ha något nytt spel att spela. Något skjutspel som utspelar sig i nutid, gärna där man inte bara behöver sikta och skjuta utan också tänka. Bra grafik ska det vara också. Vilka? Call of duty 4, Americas Army sedan kommer jag inte på något mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Jag är inte väl bevandrad i spelvärlden, det nyaste jag spelat (verkligen spelat) är Half-Life 2. Men när jag var i Italien litade jag CoD 4-kampanjen på min värdfamiljs PS3, och det var verkligen imponerande. Bra grafik, intressant story, och riktigt kul. Jag vet inte om det fanns så mycket 'tänka'-moment, men det var inte direkt något hjärndött skjut-alla-fiender-för-att-vinna-spelet-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Call Of Duty är ju inte i nutid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Call Of Duty är ju inte i nutid Joorå, om man väljer 4an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Call Of Duty är ju inte i nutid CoD 4 är det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Call Of Duty är ju inte i nutid Joorå, om man väljer 4an. CoD 4 är det.. Som sagt, Det är det (4:an alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Du ska vänta tills han köper munkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Du ska vänta tills han köper munkar! Haha, jag tänkte precis samma sak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Haha, jag tänkte precis samma sak! indeed.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Inte så säker på vad du är ute efter.. ..men vad sägs som Full Spectrum Warrior? Strategi och "skjutspel" i ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Du ska vänta tills han köper munkar! Huh!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) Huh!? Var en tråd förut i VC forumet. En kille frågade om hur man skulle sno pansarvangnen från militären, och man ska vänta tills alla går till munkbaren. Då skrev ungefär 30 medlemmar samma sak. Orkar inte hitta tråden. H0h0j! jo. Orkade visst ;d MUNKAR Redigerad 13 juli, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Hmm, Condemned: Criminal Origins kanske skulle vara någonting. Kanske inte så jättemycket skjutande men en del slag får du utdela med diverse föremål. Lite ut av ett skräckspel/actionspel kan man väl säga. Försökte bara fixa mer än ett alternativ åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Battlefield: Bad Company Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Var en tråd förut i VC forumet. En kille frågade om hur man skulle sno pansarvangnen från militären, och man ska vänta tills alla går till munkbaren. Då skrev ungefär 30 medlemmar samma sak. Orkar inte hitta tråden. H0h0j! jo. Orkade visst ;d MUNKAR Ahaa så de var det han menade. Jag fattade inte jag heller till en början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Var en tråd förut i VC forumet. En kille frågade om hur man skulle sno pansarvangnen från militären, och man ska vänta tills alla går till munkbaren. Då skrev ungefär 30 medlemmar samma sak. Orkar inte hitta tråden. H0h0j! jo. Orkade visst ;d MUNKAR HÄR är originalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 COD 4 är i nutid för er som inte visste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 HÄR är originalet. Ojfan, kollade bara på första posten i den tråden, pfff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Battlefield: Bad Company That's right Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts