Cyper Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Ja, jag har faktiskt ingen aning hur man bär sig åt. Skaffade PS3 samma dag som GTA IV hade sin release och har aldrig använt det förut. 1. Hur kopplar man upp sig och börjar spela? 2: Är det lätt att bli bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Ja, jag har faktiskt ingen aning hur man bär sig åt. Skaffade PS3 samma dag som GTA IV hade sin release och har aldrig använt det förut. 1. Hur kopplar man upp sig och börjar spela? 2: Är det lätt att bli bannad? 1: Du änvänder dig av mobiltelefonen. 2: Man kan bli kickad, men det har aldrig hänt mig. Är nog sällan någon blir det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 1: Du änvänder dig av mobiltelefonen. 2: Man kan bli kickad, men det har aldrig hänt mig. Är nog sällan någon blir det. Okej, tack, jag vet att man kan använda mobiltelefonen men hur fixar man internet uppkopplingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 (redigerad) Okej, tack, jag vet att man kan använda mobiltelefonen men hur fixar man internet uppkopplingen? Modem>Router>Dator .........................> PS3 Edit: Skrev ju fel. Redigerad 13 juli, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Dator>Modem>Router>PS3. Okej. Behövs det någon speciell kabeL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Okej. Behövs det någon speciell kabeL? Njaa, nätverkskabel bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Njaa, nätverkskabel bara. Okej. Då måste det köpas separat för att det följde då inte med någon. Tack för svaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Okej. Då måste det köpas separat för att det följde då inte med någon. Tack för svaren. Det ska följa med en nätverkskabel, det gjorde det till min 60 GB-PS3. Köpte du 40? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Det ska följa med en nätverkskabel, det gjorde det till min 60 GB-PS3. Köpte du 40? Nätverkskabeln följer bara med 60 GB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Nätverkskabeln följer bara med 60 GB. Där ser man. Snålt som fanken. Att de fortfarande inte slänger med en HDMI-kabel är också rätt illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Jag har 40GB men som tur är har jag trådlöst internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2008 Jag har 40GB men som tur är har jag trådlöst internet. Det har jag med. Trådlöst internet och 40gb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Där ser man. Snålt som fanken. Att de fortfarande inte slänger med en HDMI-kabel är också rätt illa. Den kabeln jag fick med 60gigarn var ju den kortaste jag har sett i mitt liv. Ganska värdelös IMO. Jag skänker bort den till vem som än vill ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Den kabeln jag fick med 60gigarn var ju den kortaste jag har sett i mitt liv. Ganska värdelös IMO. Jag skänker bort den till vem som än vill ha den. Den duger gott och väl för mig, jag har routern precis bredvid så jag har nästan 60 cm för lång kabel istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Hur mycket kostar en nätverkskabel? Behöver kanske en 2 meter lång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 (redigerad) Hur mycket kostar en nätverkskabel? Behöver kanske en 2 meter lång. Under hundra lappen... Klicka Redigerad 21 december, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Det har jag med. Trådlöst internet och 40gb. Men.. Om du har trådlöst behöver du väl ingen kabel? Bara att connecta PS3:an till det trådlösa nätverket väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts