Pixiegnom Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Undrar vem som är dryg här.... Du? Inte är det Cyper iallafall... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Undrar vem som är dryg här.... I Lol'd! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Du? Inte är det Cyper iallafall... Du har också varit allmänt dryg och uppkäftig senaste tiden så det jämnar nog ut sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Du har också varit allmänt dryg och uppkäftig senaste tiden så det jämnar nog ut sig. Yeah. Cus' we're cool like that. Punk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) Undrar vem som är dryg här.... Jag skrattar tarmarna av mig. Det är du som var dryg nu. Människor som av någon anledning måste tillföra något dåligt. Snälla, för helvete, om du verkligen måste skriva något offtopic skriv det i Microsoft W0rd eller på din mors bröst i olika färger och storlekar men gör det inte bara här. Det blir inte bara onödiga diskusioner utan det förstör för folk som faktiskt diskuterar trådens ämne. Redigerad 13 juli, 2008 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Jag skrattar tarmarna av mig. Det är du som var dryg nu. Människor som av någon anledning måste tillföra något dåligt. Snälla, för helvete, om du verkligen måste skriva något offtopic skriv det i Microsoft W0rd eller på din mors bröst i olika färger och storlekar men gör det inte bara här. Det blir inte bara onödiga diskusioner utan det förstör för folk som faktiskt diskuterar trådens ämne. Du är inte riktigt rätt snoris att säga att andra är dryga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Det är du som var dryg nu. Du är dryg! Förresten många spel som är tk-vänliga om du vill döda alla du ser lira FFA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Du är dryg! Förresten många spel som är tk-vänliga om du vill döda alla du ser lira FFA *Nej du är dryg.* Det är heller inte bara tkvänliga spel jag vill åt. Läs för helvete. Ontopic now för fan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Vad fan innebär ett "tkvänligt spel"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Vad fan innebär ett "tkvänligt spel"? Att man kan skjuta ihjäl lagkamrater utan att nån admin bryr sig/kan gör nått åt det? Är iaf så jag tolkar det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Men för att vara on-topic, Kane and Lynch. Kane and Lynch går ut på att man ska råna en bank, men efter ett tag så kommer en person förmodligen gå emot sina egna för att få mer pengar själv istället. Spelets multiplayer handlar alltså om att TKa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Tikki är dryg. Cyper är dryg. Lajnux är dryg. Boomer är dryg. Eudoros är dryg. Fiskaren är dryg. Pixiegnom är dryg. Denna tråd är dryg. Jag låser den nu, dryg. dryg, dryg, dryg, dryg, dryg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts