zenchi Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Hej! Ville bara framföra ett tips om ett sprillans nytt webbrollspel kallat Zenchi. Zenchi är ett textbaserat webbläsarspel som utspelar sig i en fiktiv version av 1100-talets feodala Japan, mitt i en historisk konflikt mellan 2 stora klanallianser; Kanto-Alliansen och Kanasawa-Alliansen. Du börjar som en oberoende bonde ute i ödemarken för att sedan specilisera sig inom en klass, exempelvis Samuraj eller Ninja och till slut bli mästare inom sin klass. Gå med i en klan för att hjälpa din allians genom att utkämpa klan-stider mot opponerande klaner. Du hittar Zenchi på Zenchi.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 (redigerad) Ser faktiskt rätt så hyfsat ut jämfört med andra webbrollspel, jag själv har alltid gillat ninjas, får se om jag testar det lite senare Skapat en char, Zinkoyu Redigerad 12 juli, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Nickar Pixie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Att folk fortfarande orkar göra såna här spel. Tyckte det kändes gammalt redan på dekrims tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 (redigerad) Reklam är dessutom förbjudet här! Det blir en god låsning och ban för en lycklig admin/mod! w00000t...!! Redigerad 12 juli, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 (redigerad) Gillar faktiskt det här spelet. Spelet kan inte jämföras med t.ex Dekrim. Här finns det en stor värld att röra sig i, där man finner monster, traders, uppdragsgivare och lite allt möjligt. Kul med nytänkande! Redigerad 12 juli, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Kan ni sluta rapportera denna för reklam?! Om detta skulle vara reklam så skulle varenda topic i spelforumet som har en länk till ett spel i förstaposten reklam också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Kan ni sluta rapportera denna för reklam?! Om detta skulle vara reklam så skulle varenda topic i spelforumet som har en länk till ett spel i förstaposten reklam också. Så vitt jag kan se ha användaren reggat sig endast för att göra reklam för "sitt" spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Så vitt jag kan se ha användaren reggat sig endast för att göra reklam för "sitt" spel. Hur skulle han annars göra reklam för sitt spel i ett spelforum? Ska han be någon annan regga sig och göra reklam för hans spel, för då är det inte reklam? Sluta spela dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 "Om detta skulle vara reklam" Öh? Tänkte skriva något elakt men kollade reglerna först när jag såg tråden, och det finns tydligen ingen regel mot reklam av egna sidor etc. på GTAsajten. Det trodde jag var standard för alla forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Hur skulle han annars göra reklam för sitt spel i ett spelforum? Ska han be någon annan regga sig och göra reklam för hans spel, för då är det inte reklam? Sluta spela dum. Varför har reklamtrådar tidigare blivit låsta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Varför har reklamtrådar tidigare blivit låsta? Men ditt sär, ett spel har aldrig blivigt låst för reklam? Det är communitys och hemsidor. Om jag hade hittat detta spel och sedan gjort en topic om det, skulle du då rapporterat den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Skapat en gubbe, " Ehnfuelfahn" , kan vara kul med lite tidsfördriv, får se hur länge det varar dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zenchi Skrivet 12 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Det är kul att det finns folk som gillar det, ni kan banna accountet för reklam om ni vill. Folk verkar tycka om vårt spel rätt mycket, så varför inte dela med sig av det till fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Jag reggade mig men fattade inte någonting alls så jag gav upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Kan ju tillägga att det är en rätt aktiv diskussion om spelet i #Zenchi@Quakenet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Har gjort en karaktär. "Zanji Kakmashi". Verkar vara bättre en dom flesta textbaserade-rollspel. Men jag kommer nog inte spela det så länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Snart nivå 10, classchange Ninja ftw ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 http://babarageo.com/flash/ginormo/ GINORMO SWORD är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Spel är spel och kinesiska skor är kinesiska skor. Skall pröva det här! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts