Nik. Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Haha vad kul denna tool var. Har inte fattat riktigt det där med att frysa jag har kollat på bilden. Är det bara skriva namn och sen email adressen som man ska frysa? Tex vi säger att ja vill frysa Illousion är det typ bara skriva hans email sen "Illousion" vid name. Sen Freeze när han är offline. Då kan han inte logga in på 10min? jag mår dåligt av att se dina inlägg ibland. DU FÅR VÄL PROVA DIG FRAM LITE! D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Contra Skrivet 11 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Provade att freeza mig själv. Kom in på typ åttonde försöket... Verkar inte funka så bra. Boomer: Ja. Om folk förtjänar det! Ska försöka fixa det. Har en bättre kod på min bärbara fast när jag sätter på den så kommer det upp en svart ruta där det står något om accton network boot. Så inget händer. Och det laggar som fan när den är på, får ta en usb o flytta över koden till den. Får hoppas på att den fixas under natten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Haha vad kul denna tool var. Har inte fattat riktigt det där med att frysa jag har kollat på bilden. Är det bara skriva namn och sen email adressen som man ska frysa? Tex vi säger att ja vill frysa Illousion är det typ bara skriva hans email sen "Illousion" vid name. Sen Freeze när han är offline. Då kan han inte logga in på 10min? Ja det låter ju jävligt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Ja det låter ju jävligt kul. Jag skulle aldrig frysa dig. Var bara ett exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts