BroDD Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Har en creative zen som jag vill lägga in filmer och sånt i och har försökt att konvertera, men när jag gör det så står det typ att det behövs nån codec... Nån som har nån aning om vad jag ska skaffa för codec(s)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Vad är det för filformat på filmerna? Och vad är det för format du vill konvertera dem till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Vad är det för filformat på filmerna? Och vad är det för format du vill konvertera dem till? Dom flesta är avi... Ingen aning vad "jag vill" konvertera dom till... fick med ZEN Media Explorer där man kan konvertera videor till format som spelaren stödjer, och på filmerna står det att det att jag behöver nå codecs grejs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Hittade att den stödjer följade format: MPEG4,WMV,DivX,Xvid Sedan söker du på google tex AVI to Divx converter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts