kicken Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Haha. Det här ska bli kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Undrar om vi får se någon film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Jag lovar att han kommer med ursäkten "brorsan har haft sönder kameran" eller "jag vet inte hur man lägger in filmen". Ändå hoppas man att en film laddas upp inom en snar framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Nu sitter han och försöker lära sig Photoshop och kommer posta två bilder där månen är olika stora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Fan vad ni är desperata, detta SKA bli kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Nu sitter han och försöker lära sig Photoshop och kommer posta två bilder där månen är olika stora. Haha, precis. Youppi, om du vill ha hjälp så säg till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Om Photoshop blir för svårt så finns ju alltid Paint! Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 19 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 [youtube-old]68i_QcJacK4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 [youtube-old]68i_QcJacK4[/youtube-old] hahaha! Trodde aldrig du skulle komma tebaks Så du har filmat detta själv? Varför blinkar hud:en så konstigt? Jag är skeptisk, men än sålänge så tror jag på det. Vilket tak stog du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 hahaha! Trodde aldrig du skulle komma tebaks Så du har filmat detta själv? Varför blinkar hud:en så konstigt? Jag är skeptisk, men än sålänge så tror jag på det. Vilket tak stog du på? För att han är efterlyst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 20 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 precis, är efterlyst.. haha därför de vibbar lite då o då med, de va en helikopter som körde in i bron, står på broker bridge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Lol. Att månen försvinner är inte PGA att du skjuter på den. Det är därför att klockan blir mer, och det blir dimmigt eller vad det nu är. Testa att bara stå och kolla på månen en natt. Det blir sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 22 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Lol. Att månen försvinner är inte PGA att du skjuter på den. Det är därför att klockan blir mer, och det blir dimmigt eller vad det nu är. Testa att bara stå och kolla på månen en natt. Det blir sådär. och slutligen ett stort grattis till, vickex. smartskaftet har äntligen löst den stora gåtan. grattis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts